Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
har dere noe butikk dere anbefaler og kjøpe/bestille gravidklær fra?
er på utkikk etter julekjoler og så skal svigersøster gifte seg den 19 des, så må ha kjole til det også, som er peeeen magen er mye voksende så passer ikke noe av det jeg har
Jeg har kjøpt meg en gravidbukse fra HM som er suuuperdigg, også har jeg faktisk to stk som jeg får arvet endel klær av.
Leiter litt halvhjerta etter gravidkjole, jeg aner jo ikke om jeg har merkbar mage til jul (eneste er at det ikke blir noe ettersittende uansett), og jeg syns det er få som jeg syns er skikkelig fine. Et par jeg liker halvveis på zalando, ellers har jeg tittet på HM, Ellos og Lindex, men ikke noe wow enda.
jeg kjøpte nettopp denne fra hm i en str større enn jeg vanligvis ville kjøpt. Den var kjempefin, og god plass til voksende mage Blir både årets julekjole og til andre festlige anledninger!
Tusen takk jenter. har sett på di sidene, mulig jeg skulle få en kjole hos ei veninne å bruke til jul, meeeen må jo ha noe mer fin fint til bryllup, så skal man jo ikke ha sort, hvit, eller rødt..Magen har jeg nok til gangs.
Jeg bestilte på jjhouse.com
Det har de alt mulig finkjoler også for gravide. Du kan få sydd etter mål.
Koster ca en 1000-1500 kr vanligvis. Raskt levert og har passet meg ganske bra ( måtte justere litt under armen sist ) gjorde det selv og jeg er ikke spesielt kyndig i syfaget.,,,
Jeg handlet en del kjoler på Nelly.com nå faktisk. Ikke under kategorien gravidkjoler, men det er jo helt vanvittig utvalg- hvertfall i min smak og mange med god mageplass!