Juhuu!!

Limmylamb

Glad i forumet
*MIA*
Jeg fikk tilbud om fødeloftet!!
Der får mannen min og såve over.. (Helt nødvendig for at jeg skal roe cella)
Litt vanskeligere å få tak i rusmidler, men det ser jeg på som et pluss..

Hei? Er det mange av dere som har vurdert epidural??
Jeg skal IKKE...

fødeloftet? kva er det? er det på sykehus?

har planer om å klare meg uten noen for for smertestillenede, kun akepungtur. men det kan godt hende eg er tøff i boksa nå og forandrer meining når eg er oppe i situasjonen , men jordmoren mente dette var en fin holdning og så får eg ta det der fra.

Hm, fødeloftet?
Har ikke tatt stilling til hva slags smertestillende el ikke jeg skal ha.
Tror jeg tar det der og da....

Fødeloftet er en "alternativ" fødsel..
Det er dette badekaret, men lite maskiner og dubbeditter jeg kan frike av.. pluss at gubben blir ikke kasta ut når visitt-tiden er over.. alså jeg ligger ikke på rom med 6-7 andre på et 5manns rom...

ORIGINAL: Limmaaa

Fødeloftet er en "alternativ" fødsel..
Det er dette badekaret, men lite maskiner og dubbeditter jeg kan frike av.. pluss at gubben blir ikke kasta ut når visitt-tiden er over.. alså jeg ligger ikke på rom med 6-7 andre på et 5manns rom...

hvilket sykehus er det som har dette, da?
Med oss er det bare vanlige födestuer, hvorav et av rommene har et hjörnebadekar. Og så er det vel noen familierom på föden, men der er det förstemann til mölla[;)]

hehe, 6/7 andre på ett 5-mans rom[:D]
men det er jo sant da, de fleste sykehus er det vel sånn på...

"fødelofte" ligger på sentralsykehuset i stavanger.der du kan ha med deg partneren din hele døgnet.

hvor det ikke er smertestillende.men det er enerom og litt mer komfor har jeg hørt[8|]men man får ikke ligge det mer en et døgn å man må søke om å få plass der.

jeg vet ikke om jeg kommer til å ta epidural eller ei.kommer an på situasjonens hete[:D]

Jeg ser for meg ei klynge med skrikende og vordende mødre inne på et knøtte- rom med ei stakkarslig jordmor.. Skal seff føde midt i ferien hvor bare ett av to sykehus har åpent.[>:]

Har i utganspunktet ikke tenkt meg noe annet enn lystgass, men hvem vet..

tror ikke jeg har så mye valg ang fødselen, hadde store planer om badekar... men med to i magen var dette uaktuelt[&:]

Sykehus er teit.. I stavanger bygger de jo pasienthotell men det er vel ikke ferdig før jeg har klemt ut alle jeg skal ha tenker jeg... [;)]
Ikke er der parkeringsplasser heller.. måtte lete i 20min når vi skulle til UL.. Tipper vi må det når jeg skal føde også.. neida..[:D]
Gleder meg i allefall... Jeg vil ikke være på sykehus mer enn jeg må så ett døgn passer fint for meg..

Besøkstider

Generelt:
Mandag – fredag kl. 18.15 – 19.00.
Lørdag – søndag kl. 14.00 – 15.00.
Besøkstider Barselavdeling:
Mandag – fredag kl. 18.15 – 19.00
Pappa (!!!) – og søskenvisitt: kl. 19.00 – 20.00    -URTEIT!!!
Lørdag – søndag kl. 14.00 – 15.00

Back
Topp