Juhuu folkens..

.lillevims

Elsker forumet
Er alle her dårlige?? Skal være ca. 5 uker nå.. men har ingen symptomer, utenom mensmurring i helga og uteblitt men of course! Syns det ser ut som om alle er gravide utenom meg jo [8|]

Jeg har heller ikke så mange symptomer....kanskje ørlite grann oppblåst i magen, og litt murring for noen dager siden, ellers ingen ting....[8|]

Ok, godt å høre at det ikke bare er meg, blir litt letta [:)] Takk for svar RonjaR!

Har en del murringer, og strekk i lysken. Er litt kvalm, og har fått verdens største kviseutbrudd[:'(]

Jeg har også har få symptomer, så det er nesten så jeg ikke tror helt på at jeg er gravid. Har bare hatt litt rar følelse i brystene innimellom og stikninger i lysken frem, men i dag har jeg hatt noen kvalmebyger også. Håper bare jeg ikke blir like dårlig som sist!!

Få symptomer her og. Stikker litt i puppene innimellom, og jeg og hadde en skikkelig kviseutbrudd her om dagen. Ellers er det lite som minner om graviditet! Er trøtt da, men det er uansett ikke så rart når tulla vår på 15 mndr driver og får jeksler og sliter med nattesøvnen [X(]

Tror jeg kjente det mer i puppene forrige gang, men kanskje puppa fikk vokst fra seg litt første gangen [8D] Hadde ingen særlige andre tegn så tidlig da heller, bortsett fra murring i magen (derav nicket mitt) [:D] Kvalmen slapp jeg unna forrige gang, håper å være like heldig nå!

For det meste kjenner jeg ingenting, men jeg har perioder med mensmurringer, særlig etter at jeg har lagt meg :/ . Og brystvortene er supervonde!! men det kjenner jeg kun hvis jeg er borti.

Back
Topp