Juhuu, da var vi igang igjen!

Escuro

Forumet er livet
Snakker om sex etter fødsel. Testet det 4 uker etter fødsel, og det var digg og ikke vondt! *juble*
Sist gang gikk det 1 år før det sluttet å være vondt. Hadde grad 2 rift da også. Så fryktet det verste nå, og det var med litt skrekkblandet fryd jeg kastet meg uti det, men full suksess altså [:D]
Andre som er igang igjen, eller er det rimelg fjernt ennå?

Har prøvd et par ganger, (første etter 3 uker) men skal ærlig innrømme at det gjorde ganske vondt! Tror kanskje det var der jeg ble klippet, at det gjorde vondt :( Men gleder meg til den dagen det er godt igjen! hihi

Hadde min deby i gårkveld ej [:D][:D][:D]

Låkt der ej blei sydd,men me go oppvarming so gjekk de som smurt [;)] [:D][:D][:D]

Huff, jeg har ikke turt ennå [8|]
3 uker og 2 dager siden jeg fødte. Jeg hadde 2 grads rift som hun sa på pent.. [&o] aua..
nei vi får vente en uke til iallefall [;)]

Men SÅÅÅÅ bra for deg at det ikke gjorde vondt [:)] Kan tenke meg det var en lettelse jah

Tror ikkejeg tørr å ha sex igjen[8|]

her var vi og igang igjenn ca 4 uker etter fødsel [:)] kjempe deilig at ting begynner å komme tilbake til normalen[:D]

Uff, en smule misunnelig på den lysten... Håper den kommer tilbake, foreløpig er den fraværende!![:'(]

i morgen er 8 uker siden ks men vi har ikke hat sex og kommer ikke ha det før jeg blir frisk i såret. ikke har man tid til det heller. philip legger seg kl 19 på kvelden men da våkner leah og er våken noen timer, etter ho har lagt seg må jeg også legge meg. phillip står opp kl 6-7.

ORIGINAL: Trone

Sex? [8|]

[&o][&o]  Nærme meg eit år siden det no[:-][:-]

Jeg er ufattelig glad det ikke er slik som sist gang [:D] Da virket det som det aldri skulle bli bra igjen... [&o]

Har prøvd to ganger. Syns ikke det har vært spesielt deilig, men har da blitt bedre etterhvert.
Men nå har jeg begynt å blø igjen, så nå blir det vel å vente en stund igjen :p Vet ikke om det er mensen som har kommet eller hva det er jeg.

Vi prøvde i helga. Dritvondt!! Kjentes ut som at e var snurpet godt sammen etter syingen[:(]
Måtte bare gi oss da det gjorde veldig vondt. Var øm til dagen etter[:'(]
Lysten er der, problemet var at det gjorde vondt!

Jeg vil! Men hver gang jeg tror denne renselsen er over, kommer en ny runde med friskt blod. Gaaah!! Drømmer om det heeele tiden, haha!

ORIGINAL: Sofie.

Vi prøvde i helga. Dritvondt!! Kjentes ut som at e var snurpet godt sammen etter syingen[:(]
Måtte bare gi oss da det gjorde veldig vondt. Var øm til dagen etter[:'(]
Lysten er der, problemet var at det gjorde vondt!

her prøvde vi når det nesten var 3 uker etter fødselen å det gikk helt fint!! [:D] men kjente jo at jeg var veldi "løs" nedentil... uka etter hadde vi ny runde å da gikk det bedre. da var jeg litt "strammere" i kjøttet :p

Vi er i gang, ja----!! Yey! Ikke noe vondt i det hele tatt ;-)

Back
Topp