Juhu!! Han tok i

Jaja

Gift med forumet
tærne sine! Hi hi! Så søtt! Har drevet og holdt i ankelen sin lenge nå. Og isted når jeg la han på stellebordet, hadde tatt av bleien og snudd meg rundt for å hive den også snudde meg tilbake, da låg han og holdt i tærne! [:)] Stolt nå ja! He he. Han gjorde det bare en gang da men. Blir vel flere!

Så kos!!! Er så utrolig kjekt når de klarer å mestre enda en ny ting!

Det er så søtt når de gjør det![:)] Lea ligger sånn hele tiden på stellebordet for tiden så jeg får nesten ikke kledd på henne[;)]

ORIGINAL: 04mamma

Det er så søtt når de gjør det![:)] Lea ligger sånn hele tiden på stellebordet for tiden så jeg får nesten ikke kledd på henne[;)]

Thale også[:D]

ORIGINAL: Mikke

Min største gjorde aldri dette og Leander har heller ikke vist tegn til å prøve...

Er dette en av tingene de egentlig bør gjøre? Slik som å rulle krabbe osv?

Jeg har ikke hørt at dette er en av disse tingene. Da fysioterapeuten på helsestasjonen fortalte i hvilken rekkefølge de forskjellige tingene "helst skulle skje", nevnte hun ikke noe om å ta i tærne sine. Dattera til venninna mi tok så å si aldri i tærne sine og det er absolutt ikke noe galt med henne nå. Hun er snart 5 år[:)].

Så herlig[:)][:)]
Glede meg masse. Det måååå bare være skikkelig skjønt!! Har prøvd å gjøre henne observant på tærne sine, men det har ikke hjulpet så langt. Vente i spenning[:-]

Det er kjempesøtt! Har tatt mange fine bilder når han leker med tåsene sine...

ORIGINAL: *Christy*

Så kos!!! Er så utrolig kjekt når de klarer å mestre enda en ny ting!

Back
Topp