Juhu- flaske:-)

Mamma13

Glad i forumet
Etter utallige prøvelser med ulike flaskesorter, tutter og med mannens hjelp fikk William endelig til å ta flaske!! Vi prøvde tommee tippee flaske. Han kranglet veldig så jeg ga opp til slutt og bestemte meg for å droppe flasken. Vi gikk inn på kjøkkenet og W glodde på lyset i taket og jeg bestemte meg for å prøve en siste gang, og da tok han den plutselig . Får prøve igjen i morgen.. Bør kanskje prøve et måltid hver dag?

Ja det ville jeg gjort. da David varmindre og jeg ammet, så spurte jeg på hs og da si de til meg at når han var 2 mnd så kunne jeg prøve, da vet du det til neste unge, at det er verdt og prøve litt tidligere av og til. For nå er de blitt så store at de forstår sikker forskjell på pupp og flaske.

Men GU så herlig at han tar flaske, da blir du litt friere. La mannen gi i imorgen, for det er vel han så skal gi når du er vekke.

Ja, det skal han få lov til å prøve:-) jeg prøvde når han var 8 uker og da gikk det som en drøm! Får se åssen det går i morgen. Krysser fingre og tær:-)

Back
Topp