Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: frikk
Spennend[:)] Kan jeg spørre om hvordan selve inseminasjonen var...? Går på pergo nå, skal begynne med menopur på mandag og ul på onsdag. Får vel kanskje svar på dato for inseminasjon da...... Så er veldig nyskjerrig på hvordan det foregår.
Og du; Hva skal du gjøre i rugetiden? Jobbe? Sykemeldt? Trene? Holde deg i ro?
ORIGINAL: bling87
Spennend[:)] Kan jeg spørre om hvordan selve inseminasjonen var...? Går på pergo nå, skal begynne med menopur på mandag og ul på onsdag. Får vel kanskje svar på dato for inseminasjon da...... Så er veldig nyskjerrig på hvordan det foregår.
Jeg kan svare deg[8D] Håpe det er greit[:D]
Inisminasjonen va ikke noenting.. merka ikke noenting.. va litt ubehagelig å sette inn spekteret for va jo så nervøs og annspent.. men gikk så fint.. å på 10 min va mi ferdig.
Fikk beskjed om å trene som jeg pleide liksom vis jeg gjorde det, holde meg unna sukker, bading og ingen sex på 1 uke og så null cola og kaffi.
Jeg hadde fri etterpå så lå de to første dagene etter for hadde sykt el smerter[:'(] var såå vondt og ømt i 2 dager etter insiminasjonen. så holdt meg i senga og slappet av.
Ellers så har jeg gjort som vanlig[;)]
ORIGINAL: Temo
ORIGINAL: bling87
Jeg kan svare deg[8D] Håpe det er greit[:D]
Inisminasjonen va ikke noenting.. merka ikke noenting.. va litt ubehagelig å sette inn spekteret for va jo så nervøs og annspent.. men gikk så fint.. å på 10 min va mi ferdig.
Fikk beskjed om å trene som jeg pleide liksom vis jeg gjorde det, holde meg unna sukker, bading og ingen sex på 1 uke og så null cola og kaffi.
Jeg hadde fri etterpå så lå de to første dagene etter for hadde sykt el smerter[:'(] var såå vondt og ømt i 2 dager etter insiminasjonen. så holdt meg i senga og slappet av.
Ellers så har jeg gjort som vanlig[;)]
Jeg fikk beskjed om å ha så mye sex som mulig jeg[8|] For vi rakk bare en inseminasjon, siden de ikke gjør det på lørdager. Eller så var det bare å leve som vanlig i rugeperioden. Jeg startet med bryllup i to dager, danset til kl seks om morgenen..
Selve inseminasjonen var helt smertefri og grei, gikk fort unna.
Lykke til på ultralyd på onsdag, Frikk[:D]. Jeg var på tirsdag, de fant 4 eggposer, tre på ene siden og en på den andre. Fikk da beskjed om å ta menopur to kvelder til, og så sette Ovitrelle eggløsningssprøye på torsdag, inseminasjon på fredag.