Juhu! 1 mnd igjen!

Hestejenta

Forumet er livet
I dag er jeg 36 uker og da er det bare 1 mnd igjen til termin om en uke regnes han ikke lenger som prematur heller. emoticon
Ah - nå føler jeg det begynner å nærme seg for meg også, i ventetiden kan jeg sitte å kose meg her inne ved å følge med på at dere andre får babyene deres, nei nå går vi en fin tid i møte! emoticon emoticon emoticon

Kos deg...:) Tia kjem til å rase avgårde:)

5 daga igjen til termin her:) Vil ha han ut noooooo......

Ja d går fort nu  Jeg er i uke 38 i dag å kjenner jeg bynner å bli utålmodig :)

Har holdt på å bake forskjellige ting hele uka for å ha noe i fryseren hvis det kommer besøk :) og hovedsakelig før å få tia til å gå litt fortere..

Gratulerer så mye!!! Er HELT enig i at dette er en fantastisk spennende tid vi går i møte! Jeg elsker og lese om andres begynnende fødsler, fødselshistorier etc så jeg håper på MANGE slike!!!

Gratulerer så mye :)  Jeg syntes det var deilig å komme over datoen for prematur og kunne puste lettet ut. Synes igrunn dagene går fort nå. 5 dager igjen til termin for meg også, og på mandag skal jeg inn til ny kontroll for å se om hun fortsatt ligger i hodeleie. Hun lå i tverrleie og ble snudd av en lege på tirsdag. Måtte gjennom mange sparketester etter snuingen men jeg er bare glad for at de er veldig nøye.

satse på at tiden går fort!
snart mai nå!

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen, koser meg veldig med å lese hvordan det går med dere om dagen, veldig spennende å følge med. :-)

Back
Topp