JUHHUUUU

Marit 83

Elsker forumet
Da er jeg pålogget her for første gang i nyhuset [8D][:D]
MÅTTE bare skrive det...hehe...synes det er uvirkelig nesten at vi er kommet så langt [:D][:D][:D][:D]

Gratulerer! Skjønner godt at det er stor stas! [:D][:D]
Du må jo slenge ut noen bilder av palasset?! [:D]

ORIGINAL: Delirious

Gratulerer! Skjønner godt at det er stor stas! [:D][:D]
Du må jo slenge ut noen bilder av palasset?! [:D]

TAKK [:D]
Bilder av palasset kommer iløpet av helga, kan jo ikke legge ut bilder som det er FULLT av papp-esker på... [8D]

Gratulerer med nytt hus

Grattis![:D] Så bra at dere rakk å flytte inn før fødsel! Kan tenke meg det er en befriende følelse!!

Grattis! Så deilig det må vera [:D]

- her er eg fornøyd med at rommet til gullet er ferdig, han "flytta" tilbake til rommet sitt i går kveld, og han var ganske fornøyd med det òg [:D]

- så følelsen av å faktisk ha flytta inn i eit splittert nytt hus må vera fantastisk i forhold! [8D]
Nyt huset!! [:D]

ORIGINAL: Cammis80

Grattis![:D] Så bra at dere rakk å flytte inn før fødsel! Kan tenke meg det er en befriende følelse!!

ORIGINAL: *eim*

Herlig!!!!!!
[:D]
gratulerer så masse, kan tenke neg at du er fornøyd!!
Da er det bare å kose seg med utpakking av stasj og møblering mens du venter på snuppa!!!
Plutselig er hun her![:)]
gleder meg til bilder jeg også!

Superherlig [:D] Og for en følesle det var å faktisk SOVE her i natt [:D][:D]
Helt fantastisk vettu [:)] Fornøyd ja?!?! Oioioi, dette har jo vært hodepina mi siden
august om vi kom til å rekke det eller ikke... [8D] Så det er veldig deilig å bli
kvitt den hodepina... [;)]
Skal kose meg med utpakking nå ja og møblering, er helt i hundre for det
er jo så gøy [8D][:)] Som du sier, plutselig så er snuppa her faktisk...skal ordne senga
hennes i dag, alt er ferdig nyvaska og gleder meg til å få det istand [:)] 

Back
Topp