jugeblemme

pebbles

Gift med forumet
Har fått jugeblemme (hvit liten blemme) på tunga som gjør forferdelig vondt! Lurer på hva jeg har jugd om?!?[:@]

[:D][:D][:D] Godt forslag, men jeg sitter nå her i Hunndalen å kikker ut, og så vidt meg bekjent ligger det i Gjøvik...
Og blemma er større idag, nesten så jeg lesper... Må ha jugd om noe seriøse greier tror jeg!

Hadde en jugeblemme i går jeg og faktisk.. Men er heldigvis borte igjen i dag, så min løgn var nok mindre enn din..
Eller så er det noe som går på Gjøvik??? [:D]

he he, ja kanskje det er en jugeblemmeepedemi på Gjøvik for tiden.. skjønner ikke, min bare vokser den! Nå må jeg snart finne ut av hva jeg har sagt som er bare løgn og bedrag!

faen, den jævla blemma bare vokser! Lurer på om jeg har fått noe annet enn en vanlig jugeblemme! Noen som vet om dette er grusomt alvorlig, om det er noe som kommer til å ta livet av meg?

Antageligvis er det noe livstruende ja!!
Beste råd er å hoppe 30 hopp i snøen i kanin pysjamas, og deretter drikke to glass melk, blandet med to korker cola og en dæsj ketchup!!!

Eller så kan du prøve å skylle munnen i corsodyl.. Hvis det ikke er borte til nå da??

ORIGINAL: janeanett

Antageligvis er det noe livstruende ja!!
Beste råd er å hoppe 30 hopp i snøen i kanin pysjamas, og deretter drikke to glass melk, blandet med to korker cola og en dæsj ketchup!!!

Eller så kan du prøve å skylle munnen i corsodyl.. Hvis det ikke er borte til nå da??

Tusen takk for eminent råd janeanett! Prøvde 30 hop i snøen med kaninpysj, drakk to glass melk blandet med to korker cola og en dæsj ketchup, i tillegg til at jeg tilsatte 30 ml corydol, og det hjalp! Blemma er borte, så jeg er ikke livstruende syk lenger.... Er du lege eller?[:D][:D][:D]

WRÆL, Jeg bruker og ha noen sånne av og til, Visste Ikkje at di ble kalt for det...... [:D]

ORIGINAL: pebbles

Tusen takk for eminent råd janeanett! Prøvde 30 hop i snøen med kaninpysj, drakk to glass melk blandet med to korker cola og en dæsj ketchup, i tillegg til at jeg tilsatte 30 ml corydol, og det hjalp! Blemma er borte, så jeg er ikke livstruende syk lenger.... Er du lege eller?[:D][:D][:D]

Jepp, utdannet hos det prestisjetunge snø og hopp universitetet på Gjøvik!! [:D]
Utrolig hvor mye fint en får til på Gjøvik!

ORIGINAL: janeanett

ORIGINAL: pebbles

Jepp, utdannet hos det prestisjetunge snø og hopp universitetet på Gjøvik!! [:D]
Utrolig hvor mye fint en får til på Gjøvik!

[:D][:D][:D]

Ha ha ha, så bra at du har fått det! Min er borte den nå....[:D][:D]

Du har jo fortalt at du har et barn i magen da, og så er det to.... blemma forsvant med sannheten.... eller???[;)]

He he ja det har du jammen rett i![:D] nå visste jeg ikke at det var to der da, så jeg har ikke jugd bevisst![:D]

kanskje sånne blemmer ikke skiller mellom bevisst og ubevisst løgn?? Jeg vet ikke. Får bare være glad for at den er borte nå da!

Lurer på om jeg kommer til å få masse jugeblemmer fremover jeg... har slanket meg 20 kg og sluttet å røyke.. og nå har jeg og samboeren min forlovet oss også, så mange spør om det er fordi vi skal ha barn... jeg svarer selvsagt nei, for jeg er ikke gravid, og vi har bestemt at vi skal holde prøvingen hemmelig... stakkars munnen til lenemor fremover ja!! [:'(]

He he kommer til å få kjeften full av blemmer du da! Til slutt ser det ut som du har fått pest! hihi[:D]

Jeg vet dette er en gammel tråd, men jeg kom over den da jeg nettopp googlet på jugeblemme (har nemlig fått en på tunga).
Jeg kom over et råd om å ha en sukkerbit på tunga til sukkerbiten smelter.
Nå har ikke jeg sukkerbiter, så jeg prøvde med et eggeglass med sukker i.
Så der så jeg nok smart ut, der jeg satt med tunga i et eggeglass og siklet på genseren min.
Men det hjalp faktisk, omtrent med en gang. Ømheten er borte nå, og blemma føles bare ut som en matrest som man vil ha vekk. Så kanskje blemma er borte til i morra da...*håper*
Hvis ikke, er det ikke verdens verste medisin å bruke da. Beste jeg har smakt.

Back
Topp