judgment day!

Bettan85

Blir kjent med forumet
Ja bare nån timer igjen til jeg vet om den lille spiren er borte eller ikke.. Gruer meg,vil ikke ha dårlige nyheter. Håper virkeli at jeg er ut av di heldige..

ikke helt sikker på hva dcer snakk om siden jeg er litt ny her, men håper spira sitter godt fast der nå...! Masse lykke til!

skriver for å se

Har mulig mistet pga jeg har hatt en blødning. Men skal på ultralyd  å få svar idag.. Så tusen takk,håper selv virkelig at spiren enda sitter godt plantet i hulrommet i magen:)))

Jeg skal krysse alt som krysses kan for deg i dag.
Håper det har gått bra med spiren..
Lykke til!

Masse lykke til!!!!Håper de finner liv. Når skal du påultralyd?

Har mistet litt trua jeg da,når blødningen var som den var.. Men kan jo ikke annet enn å vente å se.. Time kl 14. to timers biltur ca. Gru gleder meg,men grett å få d overstått å få noe å forholde seg til.

Masse masse lykke til! Venter spent på oppdatering i ettermiddag! Håper på gode nyheter!

Lykke lykke til Bettan85.
Den angsten for at noe skal være galt er så vondt.  Stor klem til deg.emoticon

Masse lykke til :) Håper du kommer tilbake med gode nyheter :)

Kryssar fingrar og tær for deg! Masse gode tankar og stor klem!

krysser alt som krysses kan! ønsker deg lykke til! emoticon

Håper alt er bra med den lille spiren og at du kommer tilbake med gladnyheter til oss!

masse takk jenter.. Men ingen god nyheter å komme med desverre..;-( Tror jeg bare tar å lener meg tilbake å holder meg litt unna her.. Litt små rar i hode av alt d som skjer å ikke skjer..

Huff det var leit, Lykke til videre :)

Back
Topp