Vi har en fin klagetråd, så da vil jeg ha en tråd vi kan juble litt i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er aih?Jeg jubler av et meget vellykket aih forsøk..
AIH: kunstig inseminering med partners spermierHva er aih?
Aah, spennende! Så gøy at det klaffetAIH: kunstig inseminering med partners spermier
vanskelig å forklare selve AIH begrepet. Men du blir hormonstimulert med IVF medisiner i en mye lavere dose, for at ikke mer enn 1 toppen 2 egg skal stimuleres samtidig (mitt tilfelle 1 egg) når eggposen har vokst tilstrekkelig så settes eggløsningsprøyte og 1-2 dager etter at den er blitt satt så gjennomgår en inseminering.
Videoen viser prosedyren sånn ca...
er spennende teknikk ja, og er utrolig lykkelig for at det har klaffet... 5 år med prøving... (guttungen er 5 år ja, men vi prøvde faktisk fra han ble født pga pcosen min... og viste det muligens kom til å ta lang tid), 4 pergotime kurer (1 enkel 3 doble) før vi gikk videre til aih, 2 runder med gonal f og (IVF medisinene totalt 31 stimuleringsdager fordelt på 2 runder) 2 sprøyter med ovitrelle og en aih prosedyre (første gonal runde fikk vi prøve hjemme, men når det ikke funket så mente legen det var best å prøve i laben deres. ) og nå kan jeg slippe jubelen delvis ut... tør ikke å juble helt før etter tidlig ul.Aah, spennende! Så gøy at det klaffet
For en prosess! Kjenner jeg blir sliten bare av å lese om det. Dere har gått gjennom mye, men åh så verdt det det blir på målstreken! jeg har selv pcos, men var veldig heldig med første. Tenkte Nr 2 ville bli vanskelig, såg kanskje for meg noe likt din situasjon, men gikk på metformin i 1 mnd og er nå gravid. Tror jeg har hatt veldig flakser spennende teknikk ja, og er utrolig lykkelig for at det har klaffet... 5 år med prøving... (guttungen er 5 år ja, men vi prøvde faktisk fra han ble født pga pcosen min... og viste det muligens kom til å ta lang tid), 4 pergotime kurer (1 enkel 3 doble) før vi gikk videre til aih, 2 runder med gonal f og (IVF medisinene totalt 31 stimuleringsdager fordelt på 2 runder) 2 sprøyter med ovitrelle og en aih prosedyre (første gonal runde fikk vi prøve hjemme, men når det ikke funket så mente legen det var best å prøve i laben deres. ) og nå kan jeg slippe jubelen delvis ut... tør ikke å juble helt før etter tidlig ul.
med nr 1 så prøvde vi nærmere 2 år før det klaffet då 2 runder pergotime begge enkle. ;-)For en prosess! Kjenner jeg blir sliten bare av å lese om det. Dere har gått gjennom mye, men åh så verdt det det blir på målstreken! jeg har selv pcos, men var veldig heldig med første. Tenkte Nr 2 ville bli vanskelig, såg kanskje for meg noe likt din situasjon, men gikk på metformin i 1 mnd og er nå gravid. Tror jeg har hatt veldig flaks
JAAAAAA hurra for sommertropevarmefantobiliastisk <3Hurra for deilig sommertemperatur! Og nestenbad