Jubletråd <3

AIH: kunstig inseminering med partners spermier

vanskelig å forklare selve AIH begrepet. Men du blir hormonstimulert med IVF medisiner i en mye lavere dose, for at ikke mer enn 1 toppen 2 egg skal stimuleres samtidig (mitt tilfelle 1 egg) når eggposen har vokst tilstrekkelig så settes eggløsningsprøyte og 1-2 dager etter at den er blitt satt så gjennomgår en inseminering.
Videoen viser prosedyren sånn ca...

AIH: kunstig inseminering med partners spermier

vanskelig å forklare selve AIH begrepet. Men du blir hormonstimulert med IVF medisiner i en mye lavere dose, for at ikke mer enn 1 toppen 2 egg skal stimuleres samtidig (mitt tilfelle 1 egg) når eggposen har vokst tilstrekkelig så settes eggløsningsprøyte og 1-2 dager etter at den er blitt satt så gjennomgår en inseminering.
Videoen viser prosedyren sånn ca...
Aah, spennende! :) Så gøy at det klaffet :D

Aah, spennende! :) Så gøy at det klaffet :D
er spennende teknikk ja, og er utrolig lykkelig for at det har klaffet... 5 år med prøving... (guttungen er 5 år ja, men vi prøvde faktisk fra han ble født pga pcosen min... og viste det muligens kom til å ta lang tid), 4 pergotime kurer (1 enkel 3 doble) før vi gikk videre til aih, 2 runder med gonal f og (IVF medisinene totalt 31 stimuleringsdager fordelt på 2 runder) 2 sprøyter med ovitrelle og en aih prosedyre (første gonal runde fikk vi prøve hjemme, men når det ikke funket så mente legen det var best å prøve i laben deres. :p ) og nå kan jeg slippe jubelen delvis ut... tør ikke å juble helt før etter tidlig ul.

er spennende teknikk ja, og er utrolig lykkelig for at det har klaffet... 5 år med prøving... (guttungen er 5 år ja, men vi prøvde faktisk fra han ble født pga pcosen min... og viste det muligens kom til å ta lang tid), 4 pergotime kurer (1 enkel 3 doble) før vi gikk videre til aih, 2 runder med gonal f og (IVF medisinene totalt 31 stimuleringsdager fordelt på 2 runder) 2 sprøyter med ovitrelle og en aih prosedyre (første gonal runde fikk vi prøve hjemme, men når det ikke funket så mente legen det var best å prøve i laben deres. :p ) og nå kan jeg slippe jubelen delvis ut... tør ikke å juble helt før etter tidlig ul.
For en prosess! :o Kjenner jeg blir sliten bare av å lese om det. Dere har gått gjennom mye, men åh så verdt det det blir på målstreken! :) jeg har selv pcos, men var veldig heldig med første. Tenkte Nr 2 ville bli vanskelig, såg kanskje for meg noe likt din situasjon, men gikk på metformin i 1 mnd og er nå gravid. Tror jeg har hatt veldig flaks :)

For en prosess! :eek: Kjenner jeg blir sliten bare av å lese om det. Dere har gått gjennom mye, men åh så verdt det det blir på målstreken! :) jeg har selv pcos, men var veldig heldig med første. Tenkte Nr 2 ville bli vanskelig, såg kanskje for meg noe likt din situasjon, men gikk på metformin i 1 mnd og er nå gravid. Tror jeg har hatt veldig flaks :)
med nr 1 så prøvde vi nærmere 2 år før det klaffet då 2 runder pergotime begge enkle. ;-)

jubler for at Herrelandslaget i håndball vant med behagelig 36-33
og nå ser jeg damene Norge-littauen

Jubler for at jeg ikke fikk mensen i dag skal ta test i mårra å kanskje det blir en Støre jubel da :angelic::happy:

Jubler for å ha kommet meg igjennom en hel uke uten å være kvalm! til forskjell fra førstemann som jeg var kvalm fra dag 1...

Back
Topp