Jubler :)

*3 skal bli 4*

Glad i forumet
Da er man 10 uker :) og i morgen skal jeg ha første time hos lege med svar på blodprøver og skrive helsekort :) Jordmor får jeg ikke tak i så det får je fikse i august en gang.

Grattis med 10uker

Jeg  er 11 uker på vei og skal til legen i dag for å fylle ut helsekort, og forhåpentligvis ta  blodprøver. Husk å ta med urinprøve, det fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha med meg. Er så spent på hvordan denne legetimen går, ny vikar fastlege og i det hele. 

krepsen_85 skrev:
Jeg  er 11 uker på vei og skal til legen i dag for å fylle ut helsekort, og forhåpentligvis ta  blodprøver. Husk å ta med urinprøve, det fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha med meg. Er så spent på hvordan denne legetimen går, ny vikar fastlege og i det hele. 

Ja det må jeg oxo, dem må sjekke om jeg har uvi enda. Blodprøvene tok jeg forige uke så nå får jeg svar på dem, tok blodsukker prøve oxo for dem misstenket sv.skap diabetes allerede :( Håper jeg skal skrive helsekort nå. Og skal spørre om hu kan høre etter hjerte lyden :)

*3 skal bli 4* skrev:

krepsen_85 skrev:

Ja det må jeg oxo, dem må sjekke om jeg har uvi enda. Blodprøvene tok jeg forige uke så nå får jeg svar på dem, tok blodsukker prøve oxo for dem misstenket sv.skap diabetes allerede :( Håper jeg skal skrive helsekort nå. Og skal spørre om hu kan høre etter hjerte lyden :)

De fylte ut helsekort for meg i dag, også tok jeg masse blodprøver, samt urinprøve, men den var heldigvis negativ. Uff svangerskapsdiabetes allerede nå, det hørtes tidelig ut. Jeg fikk en konvolutt med informasjon for gravide også pratet vi litt. Fikk ikke høre hjertelyden, siden legen sa det var for tidelig enda. Men hun klemte på magen min, og det var veldig ubehagelig, kjenner det enda, men alt var bra med mageboeren. Jeg var på tidelig ultralyd i uke 9+3 for å sjekke at alt var som det skulle, siden jeg hadde en brunlig utflod/blødning, men alt var da normalt og hjertet slo, så nå gleder jeg meg til jordmortime om 3 uker:)

Hurra for 10 uker! 

Back
Topp