Jubler litt:)

Alveskatt

Glad i forumet
Jubler litt for 5 uker i dag!!!
emoticon 

Tok også en test i dag (billigtest) som ble kjempesterk! Har ikke tatt på to dager nå, og nå har jeg 1 test igjen jeg tenkte å spare:) (testoman blitt etter at jeg oppdaget billigtester)

Håper bare minsten holder seg der til juni!!! Kan ikke bare ukene fly avgårde til 12 uker??

Alveskatt skrev:
Jubler litt for 5 uker i dag!!!
emoticon 

Tok også en test i dag (billigtest) som ble kjempesterk! Har ikke tatt på to dager nå, og nå har jeg 1 test igjen jeg tenkte å spare:) (testoman blitt etter at jeg oppdaget billigtester)

Håper bare minsten holder seg der til juni!!! Kan ikke bare ukene fly avgårde til 12 uker??

JIPPI!!  hehe, testet også frem til fredag, har brukt 30 tester!! :O Sjokkert over meg selv, heldigvis var det billigstrimler :P Skulle bare hoppet frem til 12 uker med en gang så vi kan begynne å glede oss!

Jeg er også akkurat 5 uker i dag! Synes det går sååååå sakte!! Fant det jo ut så tidlig denne gangen, så føler jeg har vært gravid i en evighet :P

Sååå gøy!! :-D
Håper jeg også kan slenge meg på jubelen etterhvert! NYT!

Sååå gøy!! :-D
Håper jeg også kan slenge meg på jubelen etterhvert! NYT!

Weeeeeee.

jeg var 5 uker på lørdag, gleder meg til 6 uker, for da er jeg Halveis til de magiske 12 :D :D

Tok en test i stad, å var veldig godt å se en god å sterk strek :D :D

Så gøy, gratulerer

Gratulerer med 5 uker
Jeg er snart 7 uker på vei og føler dagene SNEGLER seg av gårde.. 

Bare jeg som ikke har tatt mer en 1test :p Gratulerer med 5 uker!:)

JUHUU!! 
Jeg er 6 uker i morgen, og har ikke tenkt på før nå at det er halveis til de magiske 12 ;)
Men da kan jeg jo feire litt i morra da emoticon

Novembergull: Du har all grunn til å feire litt i dag. Halvveis til 12 er jo helt topp! Tenk lille hjertet slår allerede;) Og 92% sannsynlighet for at alt går bra!!!

Back
Topp