jubler litt :)

*3 skal bli 4*

Glad i forumet
da har jeg kommet til uke 5. og føste sv.skapet mitt sluttet i uke 5.
så da er neste milepæle 13 uker :)

men jubler litt for at jeg ikke blør så da har jeg stor tru på at det går bra denne gang oxo :)

venter på time til tidlig ul pga stoffskifte og ingen symptomer :)

Jubler med deg!! Hurra!

Går det an å få tidlig ul på grunn av manglende symptomer? Må du ha 0 symtomer da, eller bare veldig svake, usikre? Jeg kjenner meg helt annerledes enn forrige gang, og har bare veldig vage symptomer, så en tidlig ul hadde jeg ikke takket nei til.

MammatilDani skrev:
Jubler med deg!! Hurra!

Går det an å få tidlig ul på grunn av manglende symptomer? Må du ha 0 symtomer da, eller bare veldig svake, usikre? Jeg kjenner meg helt annerledes enn forrige gang, og har bare veldig vage symptomer, så en tidlig ul hadde jeg ikke takket nei til.

Jeg har 0 symptomer. Ikke murringer, ikke kvalme, ingen ting. Så hadde det ikke vært for at jeg tempet og viste at jeg hadde hatt el hadde jeg ikke vist jeg var gravid. Men det er mest pga stoffskifte og for at jeg da spiser medisiner daglig.

Hvilke medisiner bruker du for stoffskiftet ditt da? Eg har lavt stoffskifte og tar medisiner daglig og.. Får eg tidlig ultralyd for det? Kan den medisinen være skadelig for babyen??

crispy skrev:
Hvilke medisiner bruker du for stoffskiftet ditt da? Eg har lavt stoffskifte og tar medisiner daglig og.. Får eg tidlig ultralyd for det? Kan den medisinen være skadelig for babyen??

jeg har lavt stoffskifte og bruker levaxin.
ikke selve medisinen, men pga stoffene og stoffskifte kan ungen bli større og han har lettere for å miste. er det dem har sagt til meg.
fikk masse ul sist. trur det ble tilsammen 10 ul i hele sv.skapet

du kan oxo be om tidlig ul pga det, og stå på ditt så du får tett oppfølgelse under hele sv.skapet

Jubler sammen med deg :))))))) Dette skal gå bra ;)

Back
Topp