*Jubler litt stille*

*IdaMor*

Elsker forumet
På Fredag forige uke var vi til manuellterapaut med Ludvig. Siden han har slitt voldsomt med magen (kolikk) siden han var 3 uker. Hadde egentlig ingen tro på at det ville funke... Og mye tydet på at det ikke hadde gjort det heller, siden han skrek" non stop" HELE helga! Men så, i går begynte han og gjøre fra seg, mye! Var ca 6 fulle bæsje bleier. (han skrek nesten hele mandag) Men i dag :) Endelig har vi hatt en dag uten skrik ov vondter :D Gutten har sovet stroe deler av dagen, og virker blid og førnøyd når han er våken :)Håper virkelig at det værste er over nå! Vi har ny time etter påske. DA håper jeg indrelig at vi har sagt hade til kolikk!
Picture0340.jpg
Sover søtt <3

• Liker
Reactions: jc
SÅ BRA!!! :D krysser alt og håper det fortsetter!! :)))

Krysser fingrene for dere, grusomt når de små har vondt!!
Så skjønn han er :)

Jublet så aaaaaalt fortidlig :( i hele dag har gutten hylt å skreket :( hører at han har det vondt :'( han har sovet i hele 12 min idag... Noe som er i minste laget, til en gutt på 10uker :/
Aner ikke hva jeg skal gjøre jeg... I 7uker har han skreket nå :/ jeg er så nære å knekke sammen. Gråter dagen lang jeg med :(

Sender deg en diger klem med en god dose energi i :-)

Ammer du eller får han mme? Kanskje du skulle prøvd melkefri mme?
Har du noen som kan avlaste deg?
Håper virkelig at magevondten gir seg fort!!

Sender deg en diger klem med en god dose energi i :-)

Ammer du eller får han mme? Kanskje du skulle prøvd melkefri mme?
Har du noen som kan avlaste deg?
Håper virkelig at magevondten gir seg fort!!
Takk for det :)

Ammer ja... Virker som om gutten har vont over alt :( hyler når vi løfter han opp :( lite avlastning ja :/ men kjærestn er hjemme i påska, så håper jeg får hentet meg inn da :)

Kanskje du kunne spurt legen din om resept på melkefri mme bare for å prøve?
Kos deg i påsken men litt hjelp iallefall:)

Uff nei :( prøv å få avlastning! Sender deg en stor klem <3

Håper neste time gjør susen, det må ofte 2-3 behandlinger til. Og trøst deg med at han snart er tolv uker og da pleier det å gå over. Jeg vet hva du gjennomgår, og sender deg masse medlidenhet. Det virker nok som om det alltid kommer til å være slik det er nå, men det gjør det ikke takk og pris. Hold ut!

Back
Topp