JUBLER LITT IGJEN:))

Juni86

Glad i forumet
For nå er jeg 6 uker på vei og det er baaaaare 6 igjen til jeg føler meg litt tryggere:)) JIPPPPIIIII:D Gleder meg sånn til lille mirakelet kommer, tiden går sakte men sikkert fremover:)) *JUBLER*

Hærli når man når ei ny uke, da e man et skritt nermar

Jubler sammen med deg!

6 uker i går, og det var en sånn hærlig følelse!!!!! Gleder meg til tiden fremmover med alle Juni-13 damene!!!!

Tjuhuuuuu

Juppi du!!! Gratulerer!!

Hurra!!!!!!!!!!!!

Tiden går jo kjempe fort syns jeg :D En ny uke, er en ny uke nermere babyn vår :D

Hurra!!

Jeg syntes egentlig også uka i seg selv går ganske fort.. men samtidig syntes jeg det går sakte til 12 uker gitt...hehe

Jubler også sammen med deg, er 6 uker i dag :)
Hipp hurra for oss!

Slenger meg på jublinga, er også 6 uker på vei i dag :) Synes tida går fortere enn ventet, men ser at ulempen med å teste i uke 3+3, i motsetning til 5+ noe som sist, er at man øker den bevisste delen av ventetida fram mot uke 12... 

Klara Ku skrev:
Jubler også sammen med deg, er 6 uker i dag :)
Hipp hurra for oss!

JUBLER FOR OSS<3 jippppiiiii>

Bollebaker skrev:
Slenger meg på jublinga, er også 6 uker på vei i dag :) Synes tida går fortere enn ventet, men ser at ulempen med å teste i uke 3+3, i motsetning til 5+ noe som sist, er at man øker den bevisste delen av ventetida fram mot uke 12... 

WEEEEEE HURRA FOR OSS:))) JA TIDEN GÅR SAKTERE NÅR MAN TESTER TIDLIG... MEN ALLIKEVEL HURRRAAA FOR OSS:))

Back
Topp