Jubler litt :D

Kaktus_86

Elsker forumet
For at fredag 13.01 betyr halvveis i svangerskapet :D 20 gjort unna, 20 igjen. Kommer vel til å blåse av gårde tenker jeg. Men moro å feire litt :)

Jubler også litt for at jeg fant vogna jeg ønsket meg billig idag. Emmaljunga city cross med city bag, pent brukt. Det er egentlig det første innkjøpet vårt til lillegutt, så det var moro <3 

Noen fler som vil juble litt??

For det første kan jeg jo juble litt for deg som er halvveis i morgen, så gøy! Og så kan jeg juble litt for meg selv, fordi jeg har kjøpt 4 nydelige pysjer på Kappahl i dag..Og at disse skal få plass i et nytt klesskap som mannen skal montere i morgen...Skal bli veldig gøy å fylle det med små søte plagg framover :D I tillegg er kvalmen helt borte nå...DET bør det ihvertfall jubles for:)

Jeg kan juble fordi jeg endelig kjente litt bevegelse i magen i morges på bussen på vei til jobb :)))) endelig!! Og for at det kun er 1 uke 1 time og ti min til ultralydtimen vår
Sånn ca :)

Whee! Jeg jubler med dere & for dere! Snart halvveis her også,så jeg får juble litt for det. Så skal jeg juble litt ekstra når kvalmen min er helt borte. Men det er mye bedre nå enn den var. 
Godt å juble litt :-D 

Jubler med dere også for mindre kvalme, bevegelse, innkjøp og snart halvveis :) Moro å juble!

Back
Topp