Jubler for 15 uker i dag!!

• Trådstarter Trådstarter Chuma
  • Opprettet Opprettet
C

Chuma

Guest
Det er jo nesten uvirkelig dette her! Endelig har jeg kommet meg over kneika! Hurra!

Gratulerer så mye! Jeg er også 15 uker i dag :)

Hipp hurra for 15 uka No e du snart halvveis

gratulerer så mye! Det er jo helt utrolig historien din :)

Jubler med deg! 

R84 skrev:
Hurra:) Blør du mindre siden du føler du er over en kveik?

Nja, egentlig ikke, blør fortsatt - men det seneste jeg har mistet tidligere var i uke 14, så nå er jeg kommet lenger enn noen gang (bortsett fra med William Elias da!) Så jeg er håpefull! :-) Og akkurat nå hørte både jeg og gutten min hjertelyden med doppler, så det er helt sikkert liv! William syntes det var veldig stas, og etterpå lyttet vi på hans hjerte også! :-)

Så koselig! Gratulerer så utrolig mye :) Heier på lillingen i magen :) Fikk helt tårer i øynene av beskrivelsen din av sønnen som hørte hjertelyden, helt herlig :) Hvor mye koster en sånn dopler?:P 

Kjøpte den på E-bay, tror det kom på rundt 170 kr inkl. porto, ikke mye å snakke om for litt hjertero!

Chuma skrev:
Kjøpte den på E-bay, tror det kom på rundt 170 kr inkl. porto, ikke mye å snakke om for litt hjertero!

Det var jo kjempebillig :) Billigste jeg fant på finn var 300 kr.. Da skal jeg jammen vurdere det. Synes det er så ufattelig lenge å vente. Har ikke vært hos jordmor siden rett før uke 12. Da så vi bankende hjerte på ultralyd, men den lyden er jo helt spesiell. Får nok ikke høre den før siste uka i august. Travle sommertider ville det til at jeg skal til ordinær ultralyd, jordmor og lege den uka fordi ingen av dem kunne før... :P

Back
Topp