Juble tråd ?

someeone

Gift med forumet
Okei, nå prøver jeg og ikke virke negativ altså,
så håper ikke noen føler seg truffet.
Men hadde det ikke vært okei og hatt en juble tråd
for at alle jubler for at man har kommet en uke lenger osv ?
Så slipper det og bli 10 000 slike tråder ?
Ikke vondt ment mot noen av dere, men jeg begynner
og bli litt lei av alle juble trådene [:-]
Inne på fs forumet hadde vi jo en juble tråd, hadde det
ikke vært noe og hatt her inne?

Juble tråd har blitt laget, men blir ikke brukt. er du lei av jubletråder kan du jo la være å åpne de [;)] Ikke verre enn det

ORIGINAL: Bina

Juble tråd har blitt laget, men blir ikke brukt. er du lei av jubletråder kan du jo la være å åpne de [;)] Ikke verre enn det

Da kan jo alle som har juble tråder skrive at det er det også da.
Eller skrive det i dagboken, bildetråden osv[:)]

wiiiiii , hurra og jippi er ikke bare ord som beskriver "jubel for ny uke"

er lettere sagt enn gjort å unngå de.
Kan jo hende noen har bursdag eller noe slikt, også er det ingen som
gidder og gå inn i tråden pga at de tror det er en jubel for 9 uker tråd.

Jeg synes også jubletråd kan være bedre, også fordi at ofte blir det sånn at de 12 første som runder 12 uker får mye oppmerksomhet, og de 12 siste får vesentlig mindre.

Det gjelder hele veien, også ved fødsler...

Derfor - akkurat når det gjelder ukeantall - så er en jubeltråd bedre - synes jeg [;)]

da føler man ikke så pliktig til å gå inn i 50 forskjellige tråder å gratulere, som man blir ganske lei av i lengden... [;)]

Samme det vel[8D]

Jeg mener nå at det var noen som laget en slik tråd for en stund tilbake. Men den ligger sikkert langt bak nå.....Men jeg er enig om å lage en egen jubletråd som ligger på topp. 

[8|] øøøh.... seriøst??

[8|] ser egentlig ikke problemet. blir det samme med alle 100 innleggene om kvalme det [8|] ingen som har klaget over det

Enig med someeone :)

Hadde ikke gjort noe hvis overskriften tydelig viste at det var jubel pga ukebytte, men når det blir kryptisk så er det vanskelig å skjønne og oss med treigt nett kan bli lettere irritert av å trykke seg ut av maaange sånne tråder om dagen.

ORIGINAL: Bina

[8|] ser egentlig ikke problemet. blir det samme med alle 100 innleggene om kvalme det [8|] ingen som har klaget over det

De er jo som oftest merket med kvalme :) Går uansett ut på noe litt annet, syns jeg...

Det var jeg som lagde en jubeltråd den korte tiden jeg var hos dere....[8D]

Og vi ønsker lykke til!

Men det kan jo uansett være en ide og ha en jubeltråd som ligger på topptrådene...ikke bare jubel for ukesskifte, men også når det er andre ting en ønsker å juble for. Da er det jo alltid en koselig tråd å gå inn på, og holde seg oppdatert på..

Ikke at jeg har noe i mot alle trådene hvor folk er lykkelige over å ha kommet litt lengre...for all del veldig koselig...men hadde det ikke vært ENDA koseligere med en jubeltråd...for alle typer jubler...

JAAAAAAAAAAAA [:D] Eller....neeeeeeeeeeeeeeeej [8D]

ORIGINAL: MrsQuattro

Det var jeg som lagde en jubeltråd den korte tiden jeg var hos dere....[8D]

Og vi ønsker lykke til!

Håper du har det bra [:)]

ORIGINAL: Iniza

ORIGINAL: *Sperminator*

Men det kan jo uansett være en ide og ha en jubeltråd som ligger på topptrådene...ikke bare jubel for ukesskifte, men også når det er andre ting en ønsker å juble for. Da er det jo alltid en koselig tråd å gå inn på, og holde seg oppdatert på..

Ikke at jeg har noe i mot alle trådene hvor folk er lykkelige over å ha kommet litt lengre...for all del veldig koselig...men hadde det ikke vært ENDA koseligere med en jubeltråd...for alle typer jubler...

JAAAAAAAAAAAA [:D] Eller....neeeeeeeeeeeeeeeej [8D]

SIGN! Sånn at man kan juble for akkurat det man vil :)

Jeg hører et JAAAAA...hører jeg enda et jaaaaa [8D] Hahaha budrunde her, men tenk koselige tanker her jenter...POSITIVE TANKER [:D]

Back
Topp