Juble litt

Kvitre

Forumet er livet
12 uker er forbi, og på 1. svangerskapskontroll på tirsdag hørte jeg verdens herligste lyd.
Ingen blødninger (hittil iallefall), og den innvendige følelsen min er supergod [:D]
Tror dette skal gå bra. Selvom jeg er veldig trøtt om kveldene nyyyyyter jeg dette til det fulle <3
Akkurat nå er livet herlig, og det er under 2 uker til juleferie [:)] [:)] [:)]

Å kvitre,jeg er så glad på deres vegne...gleder meg virkelig til å følge deg fremover[;)]
Kos deg masse i svangerskapet,å nyt hvert minutt[;)]

ORIGINAL: **vimsa**

ORIGINAL: sandra 22

Å kvitre,jeg er så glad på deres vegne...gleder meg virkelig til å følge deg fremover[;)]
Kos deg masse i svangerskapet,å nyt hvert minutt[;)]

Må signere denne[:)][:)]

jeg og! [:D]

Hurra!! Så utrolig flott! Dette kommer til å gå kjempebra [:)] Vil dere vite kjønn denne gangen?

Gratulerer så mye med 12 uker[:)]
Dette kommer til å gå superbra[:)][:)] Blir spennende å følge deg videre[:)][:)]

Kjempeglad på dine vegne[:)][:)][:)] kose dere fremover

Gratulerer så mye! Er så glad på dine vegne[:)] Denne gangen går det bra!!

Herlig å komme over disse 12 ukene altså.. Etter at jeg ble flyttet tilbake 5 dager så kom kom jeg endelig til 12 uker i går[:)]

[:D]så bra! gratulerer så mye med 12 uker[:)][:)]

Gratulere så mye - er sååå glad på deres vegne [:D] Som de andre sier her - det skal bli spennende å følge med på dere videre [;)][:D]

Gratulerer så mye Kvitre!![:D]

Takk herlige jenter [:)]

ORIGINAL: Cathrine83

Gratulere så mye - er sååå glad på deres vegne [:D] Som de andre sier her - det skal bli spennende å følge med på dere videre [;)][:D]

[:D]

Back
Topp