juble,juble,juble :D

Bruker817kos

Forelsket i forumet
jeg må bare juble litt her også[:D][:D][:D] vesla spiser!!!!!![:D] hun skal ha i seg 700kcal i døgnet. så her har vi hatt 5matinger om dagen, siste i 22-23tiden. og enda ikke kommet opp i så mye.

i dag har hun hatt 2 måltider, først 100 med melk, så 100ml vann med 30ml melk i grøt. og neste måltid 70ml melk (var da ikke fornøyd,men ville ikke ha mer melk, så hun tok like så greit 70med grøt med vann (var tom for frukt,for skulle handle det etter flaska)

så hun har altså fått i seg 400kcal ca på TO MÅLTIDER!!![:D] så i kveld skal hun få legge seg til normal tid[:D] skal også begynne å gi henne smaksprøver av det vi spiser. noen som vet om det er mye salt i de ferdig lapskaus blandingene? skal også gi henne brødskalk og sutte på, siden hun klør i munnen.

åh.. så deilig da!
skal se det retter seg opp og alt går fin fin framover!! [:)]

lykke til![:D]

åååå, så bra snuppa[:D] da ska du se hu vokser i brakfart snart[:D]

Åj, så herlig da ;D Håper dette fortsetter ;D

hun er vel redd for at mamma skal reise bort på treff igjen [8D] så hun tenker at nå må jeg være flink å spise[8D][:D]

ORIGINAL: prematurmor2010

hun er vel redd for at mamma skal reise bort på treff igjen [8D] så hun tenker at nå må jeg være flink å spise[8D][:D]

Hahaha, tror du har rett [8D]

Sååååååååååååå bra for lille snupp [:)]

Så bra!! håper det fortsetter[:)]  aner ikke om det er mye salt i den ferdige lapskausen, men vil tro det er litt da... *dytter* ;)

ORIGINAL: Smoothiemamma

Så bra!! håper det fortsetter[:)]  aner ikke om det er mye salt i den ferdige lapskausen, men vil tro det er litt da... *dytter* ;)

takk [:)] sto ikke noe på pakka, sto bare at det skulle brukes salt i vannet, så da trur jeg ikke det er det[:)]

Så bra! [:D][:D][:D]

mener du sånn grønnsaksblanding med "lapskaus grønnsaker"? de er det ikke salt i, kun grønnsaker, hvis man bruker sånn ferdig lapskaus som kun sakl varmes så er det aaaalt for mye salt.

GRATULERER med at snuppa spiser[:D] Dere fortjener å få slappet av litt[:)]

Så braa [:D]

ORIGINAL: carinasverden

mener du sånn grønnsaksblanding med "lapskaus grønnsaker"? de er det ikke salt i, kun grønnsaker, hvis man bruker sånn ferdig lapskaus som kun sakl varmes så er det aaaalt for mye salt.

GRATULERER med at snuppa spiser[:D] Dere fortjener å få slappet av litt[:)]

grønnsaks blanding ja[:)] takk[:D]

Så bra!! [:D][:D] Høres ut som det ordner seg nå [:)]. Og grønnsaksbalndingene er som det sies her kun frosne grønnsaker, kan fint brukes..

Back
Topp