Jubeltråden

ims

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberfruene 2018
Juliknøttene 2022
:talk017

Her kan vi juble over små og store ting :happy:

Last edited:
Hadde (trolig) omgangssyke i går. Var superkvalm og kastet opp hele dagen, men i dag er jeg HELT fin :D:D

5+0 og over kjemisk grensa :)

7+0 i dag og tul i morgen :-)
Vi er akkurat like langt[emoji4].

Har du lagt merke til at hvis vi ikke blir flyttet på så følger vi ukene på året? Blir ikke så vanskelig for andre å følge med på hvor langt vi er. Pappaen her i hus syntes det var veldig praktisk[emoji16]

Vi er akkurat like langt[emoji4].

Har du lagt merke til at hvis vi ikke blir flyttet på så følger vi ukene på året? Blir ikke så vanskelig for andre å følge med på hvor langt vi er. Pappaen her i hus syntes det var veldig praktisk[emoji16]
Ja. Er helt genialt!! Og jeg blir ikke flyttet på pga ivf. Så hver gang jeg skal bli gravid vil jeg ha unnfangelse 8januar. Haha!!

jeg jubler over at jeg slipper å ha mensen det neste året og ingen menstruasjonssmerter :D selv om det blir erstattet med ligamentsmerter og spark etter hvert :P

Jubler over ny uke og over kjemiskgrensa!

Hentet mannen på flyplassen, han har vært på jobb tur siden fredag. Godt å få han hjem igjen [emoji4]

Nydelig vintervær her i Bergen og. i alle fall inntil videre :D

Nyyydelig vær her også! Blir så glad av det :happy: Gleder meg såå til våren kommer.

På søndag fortalte vi det til foreldre og søsken :Heartred det var såå fint! Nå har det blitt så virkelig :-D

Back
Topp