Jubeltråden *mars18*

Eskimonika

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
vi må jo ha et sted å juble for smått og stort!
 
Jubler for 5+0 idag
Over grensen for kjemisk graviditet! Ikke verst etter 4 kjemiske på rad
 
Jubler for å være ferdig testa. Gikk en liten faen i meg om jeg skulle la den siste digitale få ligge i skapet å erte meg frem til onsdag, så bestemte meg bare for å ta den å se 2-3 på nytt [emoji14]

Så hurra for å være graviiid :D

Samme her.. håper på 3+, men fikk 2-3 [emoji85][emoji23] alt for ikke å vente til tirsdag
 
Jubler for 5+1 idag [emoji173]️

Besatt av å teste, kjenner det går litt i hodet på meg [emoji15]analysere og alt mulig.. tenk før i tiden hadde de bare disse med streker på og ikke digitale [emoji85]
 
Jubler for 5+1 idag [emoji173]️

Besatt av å teste, kjenner det går litt i hodet på meg [emoji15]analysere og alt mulig.. tenk før i tiden hadde de bare disse med streker på og ikke digitale [emoji85]
Jeg tror man bare må være klar for å være ferdig med det. Jeg ville gjerne se 3+, men er jo bare 4+4 så jeg visste 2-3 kom. Men bare orka ikke vente mer. Jeg trodde jeg takla spenningen, men idag følte jeg at nei, det gjør jeg faktisk ikke. Nok med å se på papiret etter hver dobesøk [emoji85]
 
Jeg tror man bare må være klar for å være ferdig med det. Jeg ville gjerne se 3+, men er jo bare 4+4 så jeg visste 2-3 kom. Men bare orka ikke vente mer. Jeg trodde jeg takla spenningen, men idag følte jeg at nei, det gjør jeg faktisk ikke. Nok med å se på papiret etter hver dobesøk [emoji85]

Sant det altså [emoji847][emoji85]
 
Jubler litt for kvalmen, men bare litt [emoji40][emoji1376]
 
Jubler for at jeg er 5+3, og over den kjemiske grensa! Nå er jeg kommet lengre enn sist.
Jubler også for at mannen har ferie, så vi kan dra på fisketurer!
 
Jubler for å være gravid igjen etter SA i april. Jubler også for at angsten for å miste har fått roet seg litt og jeg klarer å tenke litt fornuftig....innimellom ihvetfall :)
 
Back
Topp