Jubeltråden 2022!

Missy85

Forelsket i forumet
Må jo ha en jubeltråd når man kan klage i den andre :p

Jubler for at testen var positiv noen dager før IKM som er i morgen.
Og at gubben er lykkelig over at vi er gravide igjen. Samt for valpen
som blir "storebror" like før bursdagen hans i september. Og til slutt
at jeg klarte finne noen Norske oppe i Nord Sverige som hadde en pose
ekstra med pinnekjøtt. Sånn at jeg får spist favorittmaten min på nyttårsaften.
:smiley-bounce016

Eg kjenne eg har blanda følelser siden mannen egentlig vil eg ska ta abort, men jubler for kvar dag for vett han kommer ikkje til å angre når me sitte med babyen :)
Håpe bare dei neste ukene går fort for hate den første usikre tida

Eg kjenne eg har blanda følelser siden mannen egentlig vil eg ska ta abort, men jubler for kvar dag for vett han kommer ikkje til å angre når me sitte med babyen :)
Håpe bare dei neste ukene går fort for hate den første usikre tida
Åh, det må være en skikkelig vanskelig situasjon.. ville han i utgangspunktet ikke ha flere? :(

Jubler for ny uke :love7 5+0:love7

Åh, det må være en skikkelig vanskelig situasjon.. ville han i utgangspunktet ikke ha flere? :(
Nei det kom som et sjokk men eg vett eg ikkje klare å ta ein abort :/ så føle meg litt aleina. Han seie jo han ska støtta meg osv men seie jo at det besta hadde vært å ta abort. Han er bekymret for om me har plass til 4 barn, og om eg tåle å gå gravid ein gong osv så ja litt tøft å stå i aleina

Nei det kom som et sjokk men eg vett eg ikkje klare å ta ein abort :/ så føle meg litt aleina. Han seie jo han ska støtta meg osv men seie jo at det besta hadde vært å ta abort. Han er bekymret for om me har plass til 4 barn, og om eg tåle å gå gravid ein gong osv så ja litt tøft å stå i aleina
Uff, så vondt å stå i alene, når du egentlig vet hva han føler :( man ønsker jo at de skal glede seg, ikke bare støtte oss pga plikt. Men jeg er sikker på at han snur ❤️ Bare gi han litt tid ❤️

Back
Topp