Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kjente på det samme når vi kom til den PP at dersom det hadde klaffet så hadde det blitt midt i fellesferien. I ettertid er jeg glad for at det (foreløpig) ble som det bleJubler for at jeg slapp å ha termin i fellesferien (selvom jeg gikk all-in for at det skulle skje tidligere måneder også)
Det var nok en mening med det![]()

Velvel klart du kan både juble og feire midt på natten. Skal si deg at jeg er i samme båt og natten har gått med på mye feiring (i stillhet for meg selv da haha)I dag er det ikm dagen min
Er sikkert egentlig i morgen jeg burde feire og ikke midt på natten pga jeg ikke får sove. Våkner jo bare mer opp![]()

Jaaa satser på at det går hele veien for oss denne gangen, det fortjener vi!Sniker fra august-gruppa og jubler for å se deg her @Kine 95 ! Så glad på dine vegneKrysser fingrene for at alt går bra og at vi får hver vår 2026-baby likevel
Gratulerer så mye til resten av dere her inne også! Måtte alle spirer klamre seg fast til termindatoene![]()

Kom over posten din mens jeg "sniker" her og håper på en septemberbaby.Sniker fra august-gruppa og jubler for å se deg her @Kine 95 ! Så glad på dine vegneKrysser fingrene for at alt går bra og at vi får hver vår 2026-baby likevel
Gratulerer så mye til resten av dere her inne også! Måtte alle spirer klamre seg fast til termindatoene![]()

Tuusen takk! Krysser fingrene for at det blir septemberbaby på degKom over posten din mens jeg "sniker" her og håper på en septemberbaby.Gratulerer så mye, det var koslig å se at du fikk en ny spire som klamrer seg fast.
![]()

Skulle ønske jeg kunne fått et hopp på testene mine ogsåAt styrken på testen øker! Og jeg får mer symptomer som er mer reelle og ikke så diffuse!
Veldig bra bilde!
veldig fin test du hadde nå i dag 
Jeg er fjerdegangs og aldri opplevd slike greier førSkulle ønske jeg kunne fått et hopp på testene mine ogsåveldig fin test du hadde nå i dag
![]()

Mine stiger ikke noe spesielt heller, og fortsatt er gpt ekstremt positiv fordi di ikke synker. Og viser meg andre bilder av sakte stigning osv.Jeg er fjerdegangs og aldri opplevd slike greier førpleier som regel å ha en jevn stigning men denne runden er jo bare i rykk og napp - men i følge gpt er det visst helt vanlig? Viktigste er jo at det stiger
![]()