Nei bare møtte opp. Vet ikke om man kan bare gå inn å si at man skal ta hcg prøve, er vel individuelt fra sted til sted. Noen tillater det vel mens andre må bestilles. Ville ringt å hørtTenkte mest på det at du må ringe og bestille selv..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei bare møtte opp. Vet ikke om man kan bare gå inn å si at man skal ta hcg prøve, er vel individuelt fra sted til sted. Noen tillater det vel mens andre må bestilles. Ville ringt å hørtTenkte mest på det at du må ringe og bestille selv..
Nå var det ultralyd jeg siktet til vel og merke.. du skrev at du ble anbefalt det..Nei bare møtte opp. Vet ikke om man kan bare gå inn å si at man skal ta hcg prøve, er vel individuelt fra sted til sted. Noen tillater det vel mens andre må bestilles. Ville ringt å hørt
akkurat den e eg usikker på. Tenkte at eg skulle prøve å ringe imorgen siden eg har fått henvisning men lurer på om kanskje det må gå via jm uansett finner eg det ut i morgenNå var det ultralyd jeg siktet til vel og merke.. du skrev at du ble anbefalt det..
Her så bestiller fastlege/jordmor også får jeg brev med time tildelt..akkurat den e eg usikker på. Tenkte at eg skulle prøve å ringe imorgen siden eg har fått henvisning men lurer på om kanskje det må gå via jm uansett finner eg det ut i morgen
måtte du levere urinprøve hos legen?Vært og tatt hcg og levert urinprøve i dag for rutinetester. Ny hcg om ei uke, så nå krysse jeg fingrene for dobling av hcg til da
Har ikke vært hos legen, bare jordmor i forrige uke, hun sa at jeg godt kunne levere urinprøve også når jeg kom for å ta blodprøve, så da tok jeg med. Tror de sjekker for uvi og proteiner og sånt.måtte du levere urinprøve hos legen?
Så fantastiskJubler for at gynekologen faktisk fant et lite blinkende hjerte i dag, 6+3