Jubeltråd

Iceicebaby

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Vi må jo ha en positiv tråd her også :)

Det finnes mye vi kan juble for, smått og stort.

I dag jubler jeg for at vi fikk barnehageplass i barnehagen vi hadde på 1. plass. Rett borti gata :D
 
Jubler for 2-3 på digital idag! Og så skal jeg på middag og hotell med mannen:Heartred
 
Jubler for helg og avslapping med ungene mine❤
 
Jeg fikk 2-3 3+6.. derfor jeg vil vente til 4+6 med den jeg har igjen:hilarious::happy:
det Er så søndag ;)
Aldri kommet dit, så jeg måååå bare få 3+ da:nailbiting:

Det forstår jeg godt, skulle egentlig ikke ta før i morgen jeg heller da jeg er 5+0. Det var 4+0 jeg fikk 2-3. Men tenkte at jeg ikke greide å holde meg og har hele veien fått ny økning før ei uke har gått :joyful:

Krysser fingrene for at du får det neste gang du tester :smiley-angelic001
 
Jubler over at det er helg og jeg skal være våken mens jeg er hjemme -ikke sovne med en gang jeg kommer hjem fra jobb + sovne med barna til neste dag som hele denne uka:hilarious:
 
Det forstår jeg godt, skulle egentlig ikke ta før i morgen jeg heller da jeg er 5+0. Det var 4+0 jeg fikk 2-3. Men tenkte at jeg ikke greide å holde meg og har hele veien fått ny økning før ei uke har gått :joyful:

Krysser fingrene for at du får det neste gang du tester :smiley-angelic001
Jeg har såååå lyst til å ta i morra.. 4+5:hilarious::wtf:
Men så skal jeg være fadder for sønnen til venninna mi og tidlig av sted, så håper jeg legger fra meg trangen blant stresset:p
 
Jeg har såååå lyst til å ta i morra.. 4+5:hilarious::wtf:
Men så skal jeg være fadder for sønnen til venninna mi og tidlig av sted, så håper jeg legger fra meg trangen blant stresset:p

Jeg fikk2-3 uker når jeg var (4+4) og 3+Uker når jeg var (5+2)så tok bare 5 dager, så kan hende du får 3+ før det har gått en uke:)
 
Vi må jo ha en positiv tråd her også :)

Det finnes mye vi kan juble for, smått og stort.

I dag jubler jeg for at vi fikk barnehageplass i barnehagen vi hadde på 1. plass. Rett borti gata :D

åå det skjønner jeg du jubler for!:happy: Får en sms fra kommunen når inntaket er klart? Jeg krysser fingrer og tær for å få barnehagen i gaten bortenfor oss.
 
åå det skjønner jeg du jubler for!:happy: Får en sms fra kommunen når inntaket er klart? Jeg krysser fingrer og tær for å få barnehagen i gaten bortenfor oss.
Jeg fikk mail fra Digipost om ny melding fra kommunen. Håper det ordner seg for dere og :D
 
Vi må jo ha en positiv tråd her også :)

Det finnes mye vi kan juble for, smått og stort.

I dag jubler jeg for at vi fikk barnehageplass i barnehagen vi hadde på 1. plass. Rett borti gata :D

Så bra:D
Men må man søke allerede? Skjønner ikke helt søkeprossesen med barnehageplass. :pSøkefrist innen 1 mars. Men termin er i november. Barnet skal vel ikke barnehage før de er 1 år? Når skal man søke? Når starter barnehagen?
 
Så bra:D
Men må man søke allerede? Skjønner ikke helt søkeprossesen med barnehageplass. :pSøkefrist innen 1 mars. Men termin er i november. Barnet skal vel ikke barnehage før de er 1 år? Når skal man søke? Når starter barnehagen?
Tror det er snakk om storesøsken. Vi trenger ikke søke før neste år :)
 
Back
Topp