Jubeltråd

AL93

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
Tenkte det var på tide med en jubeltråd :)

Jeg jubler over at kvalmen begynner å avta noe :)

Ikke dumt:happy:
Jeg jubler over at jeg har kommet forbi der jeg begynte å spotte sist(MA). Og fortsatt ikke dråpe blod:) så får heller kvalmen fortsette litt til:hilarious:

Jeg jubler over at mannen er hjemme og blir hjemme i 3 uker til. Og at vi skal på til imorgen

Jubler over at jeg var så heldig og ble gravid så raskt og at jeg skal få oppleve dette igjen som voksen :shy: (jeg var 18 sist. Nå 31)

Jubler for er lite, bankende hjerte på TUL! Og ei fantastisk jordmor som tok i mot meg ❤️

Jubler for at tablettene med jerntilskudd hjelper mot svimmelheten jeg hadde :p

Og for at lille sitt hjerte begynner å slå i dag i følge babyverden appen 5+1:Heartpink

Jeg jubler høyt fordi jeg ikke skal på jobb i morgen og lørdag. Jeg har tatt med feriedag pga formen.

Jubler over et fint bankende hjerte på tul idag

Jubler over å være gravid! :Heartpink

Jeg jubler over at det bare er tre uker og to dager igjen til uke 12 ♥

Jubler over mannens fantastiske evne til å roe meg ned og gi meg troa på at dette går :)

Jeg jubler over at jeg i det hele tatt er gravid etter vi har prøvd i over 2 år og jeg aldri trodde det skulle skje naturlig ❤️ Vi skulle få ivf men så blir jeg altså plutselig gravid naturlig når vi minst ventet det ❤️

Sniker meg inn i jubeltråden for å si jeg jubler over et bankene hjerte på TUL i går.

Back
Topp