jubeltråd:-)

silha

Forelsket i forumet
tenkte at vi også må ha en jubeltråd:-)

jeg vil juble over at jeg har kommet til uke 4+1 å for å være så heldig å få en liten spire i magen:-)

Juuuuubler for at jeg enda er litt i sjok og for at jeg har hatt første svk lege time <3

Jeg jubler over at vi fikk det til på første forsøk :) og at jeg harvfått vite at jeg skal få tidlig ultralyd :)

jubler for 6 uker idag! og for at vi begynner på kjøkkenet her idag ;) hele kjellerstua er full av ikea pappesker :P skal bli godt å få det på plass ;)

jeg jubler for (bank i bordet) god form og 4+5 idag:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Vil juble i dag oxo :) i dag har jeg nådd 4+6 , og det er stort når en har habituell abort <3 3 små i himmelen siden vi starta prøvinga, da Emilie var 6 mnd <3

Jubler for at jeg fortsatt er gravid. Strax halveis til den "sikre" siden av graviditeten :D

Jubler for graviditeten og en tolmodig samboer som er skikkelig flink til å passe på meg både når jeg er kvalm, trøtt, sur, er tørst osv :) hehe....

Jippiiii som min datter sier om hun er super glad!!! JEG ER 5 UKER I DAG!!!!

jubler litt over å komme til uke 4+4:-)

Hurra hurra 4 uker i dag<3 jubler for at vi ble gravid så fort :) og for at jeg har en fantastisk partner som står opp på natta med meg, trøster, masserer og lager mat for meg når jeg ikke er i form:)

uke 5 :-):-):-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Hurra for 6 uker i dag :)

Back
Topp