*~Jubeltråd~*

Da får eg juble litt da :) Eg e 5 uke og 4 daga på vei :D :D Hjerte slår i dag i følge BV :D 

Flott med en sånn tråd! Er mer oversiktlig enn hvis alle skal starte nye tråder hver gang se skal juble over noe ^^ haha! Det er en tendens til det på dette forumet og jeg har en tro på at vi kommer til å ha så mange tråder i mai at det er ingen som finner noenting^^ Jeg jubler over legetimen jeg andre i går! Snille legen min :) første gang jeg møtte han!

Hadde jo evnt gått an å få denne tråden på "topp tråder" ? Så veit vi hvor vi har den hen?
Jeg vil iallefall juble for at jeg er 5 uker i dag.

Jubler over at jeg visstnok er passert uke 6 :)

Jubler for at det "bare" er 35 uker igjen til termin i dag he he.

Smart at den er på topptråd! Det er godt at vi har noen sånne positive-tråder på toppen! Det er viktig å være litt positive og få positiv innskudd i hverdagen :D

Hurra for 4 uker idag, og gode beskjeder fra legen 

Johoo  positiv test i dag!!! Svak, men positiv er vel positiv? Forventet menesen i dag. Men er jo ikke helt sikker på syklusen min siden jeg ikke hadde tatt ut spiralen enda sist gang jeg hadde mensen. Og mens jeg hadde spiral så var ikke syklusen regelmessig.

Rundet 5 uker i går :D Dette går fort merker jeg, ikke lenge siden jeg nettopp hadde fått positiv test og var 3+3 :)

Juhu, jeg jubler for at jeg endelig fikk opprettet brukerkonto på babyverden, og håper å bli kjent med en super gjeng :-)  Er også 5 uker og 4 dager idag, og hjertet begynner å slå i følge babyverden <3

jippiiii... 5+4 i dag :D så da er vel kanskje hjertet begynt å slå her også :)

Jeg jubler for at jeg er 5+6 i dag! Jubler også for at jeg ikke har spottet på snart to uker, juuuubler for kvalmen og trettehten og jeg jubler for at jeg fremdeles er gravid! Jubler for at det er fire dager til UL og jeg jubler for at jeg spiser som en galning!

wihuuuuu, 6 uker på vei i dag joooo :D

I DAG ER JEG 6 UKER!!!! Det er halveis til 12 UKER DET!
Tur hjem til svigermor er allerede planlagt enten helgen før 12 uker ( etter som det havner på en mandag) eller helgen etter! Kommer litt an på jobben. MEN HURRA!

OG HURRA for at jeg enda ikke er blitt kvalm! *bank i bordet*

Jippiiii... Jubler for 6 uker i dag :D og fortatt ingen kvalme :)

Jubler for 5 hele uker!! :-)

Back
Topp