~*~ Jubeltråd! ~*~

Live2Learn

Elsker forumet
Her kan vi juble for alle kjekke ting fremover! 

Har mange milepæler, ultralyder, kontroller osv i vente! :D Kjempe gøøy! 

Jeg begynner med å juble for at første uke som gravid er overstått! :D 

5 uker på vei idag! hihi

Jeg jubler for at jeg fortsatt er gravid!!!!!

Krysser fingrene for at det fortsetter sånn!!

Jeg jubler for at jeg ble så fort gravid etter ma'en og at frøet mitt enda er inne i magen:D 12.03.12: Idag vil jeg juble for at jeg er 6 fullgåtte uker! Whooohooo:D 19.03.12: Jubler for 7 fullgåtte ukeeeer:D

Jeg jubler for at jeg fortsatt er gravid og at jeg ikke aldri har kommet så langt på vei i de siste 3 gangene som jeg har nå! :)

Hurra! 

jeg jubler for at jeg er gravid
og har fått meg jobb,
jeg jubler for at jeg har en fantastisk familie

Da grabber jeg denne plassen, til å skrive når jeg er hos lege, ul og jordmor osv. Jeg får ul 1 gang i mnd grunnet en"sykdom".

Jubler ikke enda over svangerskapet, men når jeg har fått vært hos legen blir det bedre.
Å jeg setter prøyter på meg selv hverdag, blodfortynnene, så ser ut som en nåle pute på magen.. :/

Jubler for at jeg ikke leste bruksanvisninga på cb ukesindikat. testen og brått nå fant ut at jeg er ca 4+6, og ikke 3+2!

Ååå, nå vil jeg juble litt også!!

Den lille spiren min har akkurat overlevd mors kraftige influensa, og legen sa at alt sannsynligvis kom til å gå bra!! :) Jeg er lykkelig og lettet! Feberen er borte, halsvondten er nesten borte og jeg er på beina igjen! Selv om morgenkvalmen (som egentlig er hele-døgnet-kvalme) har så vidt kommet, men det gjør ikke så mye nå som jeg er frisk igjen!!

Så; HURRA!!

Jubler høyt for at jeg fortsatt er gravid og spiren gror!

Og for at jeg klarte å spise opp maten min til lunsj, etter å vært så ille matlei !

emoticon

Jeg jubler for at kvalmen ikke har kommet enda! Og bekkenet og ryggen har ikke kranglet på 1 time!

Tillater meg å juble bittelitt men bare her