~*~ Jubeltråd! ~*~

Live2Learn

Elsker forumet
Her kan vi juble for alle kjekke ting fremover! 

Har mange milepæler, ultralyder, kontroller osv i vente! :D Kjempe gøøy! 

Jeg begynner med å juble for at første uke som gravid er overstått! :D 

5 uker på vei idag! hihi

Jeg jubler for at jeg fortsatt er gravid!!!!!

Krysser fingrene for at det fortsetter sånn!!

Jeg jubler for at jeg ble så fort gravid etter ma'en og at frøet mitt enda er inne i magen:D 12.03.12: Idag vil jeg juble for at jeg er 6 fullgåtte uker! Whooohooo:D 19.03.12: Jubler for 7 fullgåtte ukeeeer:D

Jeg jubler for at jeg fortsatt er gravid og at jeg ikke aldri har kommet så langt på vei i de siste 3 gangene som jeg har nå! :)

Hurra! 

jeg jubler for at jeg er gravid
og har fått meg jobb,
jeg jubler for at jeg har en fantastisk familie

Da grabber jeg denne plassen, til å skrive når jeg er hos lege, ul og jordmor osv. Jeg får ul 1 gang i mnd grunnet en"sykdom".

Jubler ikke enda over svangerskapet, men når jeg har fått vært hos legen blir det bedre.
Å jeg setter prøyter på meg selv hverdag, blodfortynnene, så ser ut som en nåle pute på magen.. :/

Jubler for at jeg ikke leste bruksanvisninga på cb ukesindikat. testen og brått nå fant ut at jeg er ca 4+6, og ikke 3+2!

Ååå, nå vil jeg juble litt også!!

Den lille spiren min har akkurat overlevd mors kraftige influensa, og legen sa at alt sannsynligvis kom til å gå bra!! :) Jeg er lykkelig og lettet! Feberen er borte, halsvondten er nesten borte og jeg er på beina igjen! Selv om morgenkvalmen (som egentlig er hele-døgnet-kvalme) har så vidt kommet, men det gjør ikke så mye nå som jeg er frisk igjen!!

Så; HURRA!!

Jubler høyt for at jeg fortsatt er gravid og spiren gror!

Og for at jeg klarte å spise opp maten min til lunsj, etter å vært så ille matlei !

emoticon

Jeg jubler for at kvalmen ikke har kommet enda! Og bekkenet og ryggen har ikke kranglet på 1 time!

Tillater meg å juble bittelitt men bare her 

Jubler over at jeg har blitt gravid igjen og allerede er 5 uker på vei  HÅPER at dette betyr at det er vår tur til å oppleve et lite mirakel, og lover å juble 100 ganger så mye hvis legene på senter for fosterdiagnostikk gir meg positive nyheter om noen uker 

Jubler over at jeg ble gravid rett etter SA'en..

Jubler for at sambo har husket å kjøpe sjokolade!!

Er ennå i lykkerus etter jeg fant ut at jeg var gravid igår.. Helt fantastisk følelse, tror ikke helt det har gått opp for meg enda.. Håper virkelig spiren klamerer seg fast de neste 8 mnd <3 mitt lille nurk :D

Jubler over at enda en uke har gått og jeg fortsatt er gravid 

Og at det bare er en uke igjen til tidlig ultralyd!!! 

Jeg jubler for at jeg nå er 5+6 :-)Nå må bare den lille holde seg fast og bli hos meg i ca 8mnd til <3

*Lykke*

Back
Topp