Jubeltråd⭐️

Du må dessverre det, når du har nådd 50 innlegg her i terminforumet, så kan du søke :) Men det tar ikke lang tid, leke tråden er ganske effektiv når du skal samle innlegg ;)
Jeg har 481 innlegg. Så da er det bare tida som avgjør når jeg kan komme inn. Første innlegg jeg skrev var 27 oktober. Så må vell vente til 27 nov da?

Jeg har 481 innlegg. Så da er det bare tida som avgjør når jeg kan komme inn. Første innlegg jeg skrev var 27 oktober. Så må vell vente til 27 nov da?
Nei, det jeg ser på er:
Når ble du medlem av BV forumet?
Hvor mange innlegg har du i terminforumet? Dette må være 50 innlegg, har ikke noe å si når du skrev det første innlegget, du kan skrive alle 50 på en dag for min del.
Er du på terminlisten?

Nei, det jeg ser på er:
Når ble du medlem av BV forumet?
Hvor mange innlegg har du i terminforumet? Dette må være 50 innlegg, har ikke noe å si når du skrev det første innlegget, du kan skrive alle 50 på en dag for min del.
Er du på terminlisten?
Ja jeg er på terminlista. Da prøver jeg å melde meg inn

Fortsatt stigende tester (testegal), gode murringer i magen og veldig sensitive brystknopper.
Det blir en digital med mannen når han kommer hjem❤️ han gleder seg, og skulle helst ønske at jeg ikke testet mer fra søndag til han kommer hjem :hilarious:

Er såå glad for ar jeg har en fin samboer, som er omsorgsfull og nysgjerrig på alt som skjer :Heartred
Det er så fint! Da føles det mer som at man er to om det, ikke bare to i det øyeblikket frøet lages, og så er man «alene» i 9mnd:woot: har flere i min omgangskrets der partneren var fraværende mentalt og hensynsløs gjennom svangerskapet.

Det er så fint! Da føles det mer som at man er to om det, ikke bare to i det øyeblikket frøet lages, og så er man «alene» i 9mnd:woot: har flere i min omgangskrets der partneren var fraværende mentalt og hensynsløs gjennom svangerskapet.
Såå fint! Må være slitsomt å føle seg alene i en så viktig tid! :(

Back
Topp