Jubeltråd⭐️

Forelsketoghåpefull

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
Julibarna2024☀️
Ser vi har en klagetråd, men syns vi kan prøve å være positive også! Så her kan vi juble for hver dag som går, eller en dag uten dårlig form, ny jobb, god form, gode opplevelser, eller at bare alt er bra!

Juble i vei! :happy093

Jubler for at 1 åringen min er i strålende humør om dagen, og at alt som har vært utfordrende til nå har brått blitt mye enklere! Hjelper på når jeg nå begynner å bli litt mer sliten og trøtt på grunn av spiren i magen

Jubler for en fin lørdag med familien, og relativt enkel legging i kveld :joyful:
Nå koser jeg meg med en solo super julebrus og litt chips foran PCen og nyyyter stille hus og en hjemme-alene-kveld mens mannen er på fest :Heartred

En veldig rar jubel men jubler over at jeg klarer å holde graviditeten hemmelig :cool05:dance018:dance011spesielt siden jeg har svangerskapskvalme og vi feiret 1 årsdagen til sønnen igår med familien :smiley-ashamed004Vi har bestemt oss for å ikke si noe før vi er passert de magiske 12 ukene :D

En veldig rar jubel men jubler over at jeg klarer å holde graviditeten hemmelig :cool05:dance018:dance011spesielt siden jeg har svangerskapskvalme og vi feiret 1 årsdagen til sønnen igår med familien :smiley-ashamed004Vi har bestemt oss for å ikke si noe før vi er passert de magiske 12 ukene :D
Wow! Godt jobba :D Det er ikke så enkelt å holde det hemmelig med hele familien i hus, og med kvalmen i tillegg:smiley-ashamed004

Men de 12 ukene er vanskelig å gå uten å fortelle!:whacky011

Wow! Godt jobba :D Det er ikke så enkelt å holde det hemmelig med hele familien i hus, og med kvalmen i tillegg:smiley-ashamed004

Men de 12 ukene er vanskelig å gå uten å fortelle!:whacky011
Det er kjempevanskelig, vil så gjerne si det men har hatt MA og SA, så er redd for å si det for tidlig men skal si det på julaften (er 11+3 da, men nærme nok til 12 uker) :D

Back
Topp