Ser vi har en klagetråd, men syns vi kan prøve å være positive også! Så her kan vi juble for hver dag som går, eller en dag uten dårlig form, ny jobb, god form, gode opplevelser, eller at bare alt er bra!
Juble i vei!
Juble i vei!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bytter også graviditets uke på tirsdagerJubler over at det snart er tirsdag og start på nye gravid uke
Nå fikk jeg lyst på dominos #graviditetslivetJubler over at mannen når som helst kommer inn døren med dominos
Wow! Godt jobba Det er ikke så enkelt å holde det hemmelig med hele familien i hus, og med kvalmen i tilleggEn veldig rar jubel men jubler over at jeg klarer å holde graviditeten hemmelig spesielt siden jeg har svangerskapskvalme og vi feiret 1 årsdagen til sønnen igår med familien Vi har bestemt oss for å ikke si noe før vi er passert de magiske 12 ukene
Nå fikk jeg lyst på dominos #graviditetslivet
Det kan jeg tenke meg, dominos er rett nedi gata og det tar hele vilje styrken og ikke gåHeheh, sykt godt var det også
Det er kjempevanskelig, vil så gjerne si det men har hatt MA og SA, så er redd for å si det for tidlig men skal si det på julaften (er 11+3 da, men nærme nok til 12 uker)Wow! Godt jobba Det er ikke så enkelt å holde det hemmelig med hele familien i hus, og med kvalmen i tillegg
Men de 12 ukene er vanskelig å gå uten å fortelle!