Jubeltråd

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Ser mange har jubeltråd, ja da må vel vi ha det også :wav
I dag jubler jeg for 2-3 på digital, og at det er freeeedag!
 
Jubler over å endelig være ferdig på jobb! Rett ned i sofaen med et glass alkoholfri rødvin :)
 
Jubler for at det er lørdag! Skal ut å traske i sentrum alene i dag, litt egentid fra samboer og barn. Blir nyyydelig! Kanskje kjøpe inn en liten body :smiley-bounce016 Gleder meg så mye at jeg fortrenger at jeg må bruke munnbind i butikkene, og at det er storm her i Oslo :dance011
 
Jubler for at jeg har fått min første positive graviditetstest noensinne!! Etter snart 1,5 år!:wav
 
Har du tips til en god type? Hørt så mange si at de ikke er noe særlig, men vil gjerne prøve! :)
Jeg drikker bare Rawsons Retreat, stort sett. Men har ikke sett den på Polet her hjemme i det siste. Kun i Sverige. Prøvd en annen også som var god, men husker ikke hva den het :(
 
Jubler for at det er kveld:facepalm: feiret 5 årsdag med 10 barn og 9 foreldre:hilarious:
Kjempe fin feiring, men var godt når det ble kveld:happy:
Håper ikke stresset idag ødela for spiren.. skulle lært meg og taklet stress bedre
 
Jeg drikker bare Rawsons Retreat, stort sett. Men har ikke sett den på Polet her hjemme i det siste. Kun i Sverige. Prøvd en annen også som var god, men husker ikke hva den het :(

Takk! Ser den har gått ut av sortimentet til polet, men de har jo mange andre. Skal innom og høre om de kan anbefale noe :D
 
Back
Topp