Jubelbrus!!

Tante Catti

Elsker forumet
MAI 2013
Nå skal det jommen jubles for lille skjønne herligheten vår er 5 mnd i dag!!!! 

OG EN STOR TAKK TIL DEM SOM OPPDAGET BABYGRØT....(el no!)

Var på kontroll i går og da hadde hun lagt på seg nesten 1 kg på 3 uker! (Har gitt grøt i 2 1/2 uke) Er 7380 og 68cm. Endelig har hun fått seg litt chubby lår og dobbelhake [8D]

Nå sover hun mye bedre også, først 5 timer så pupp, og så 6 timer, pupp og to timer til [:)] Før grøten våknet hun hver andre-tredje time.

Er det noen andre som har hatt så stor forandring etter at de begynte med grøt???

Jeps - kjempeforandring her også. Tok litt tid å venne magen hennes til grøt, men nå går det strålende, sove 6 timer, 4 timer, 2 timer - syv til syv [:D]
Her var det også mating heeele natta og mye urolig!

Så nice [:D] Jeg vil og!! Når og hvor mye grøt gir du? Og drikker hun like mye mm som før i tillegg?

Min blir 6 måneder om en uke og skal jo da begynne med grøt sånn på ordentlig.. Frem til nå har han fått smaksprøver..

ORIGINAL: MSa

Så nice [:D] Jeg vil og!! Når og hvor mye grøt gir du? Og drikker hun like mye mm som før i tillegg?

Min blir 6 måneder om en uke og skal jo da begynne med grøt sånn på ordentlig.. Frem til nå har han fått smaksprøver..

Begynte å gi grøt midt på dagen, etter amming. Men da var hun så mett at jeg ikke fikk i henne noe [8|]

Så nå får hun ca slik: Pupp kl 07 - grøt kl 10 - pupp kl 13 - pupp kl 16 - grøt kl 18 - pupp kl 19. Hun spiser en god porsjon grøt om morgningen, men ikke så mye på kvelden enda...regner med det vil øke etter som hun blir mer aktiv [;)]

Hun drikker ikke så mye mindre tror jeg, bare sjeldnere...?! Eller, det er jo et mindre måltid om natta nå da, og hender det holder med en pupp nå, i stedet for begge som tidl så det er jo mindre. Men har merkelig lite spreng [:)]

(forstod bare ikke hva dette hadde med Julebrus å gjøre....lese ordentlig ja, det er fint [:D] )

;)

ja faktisk nå når grøten begynner å bli tykkere..så sover hun fra 8 til 3....i natt sov hun fra 8 til kl 4!!!!!!!!!!!!!!!!! så fra kvart over 4 til halv 7 også fra kvart på 7 til halv 9 :D

Back
Topp