Får juble for første tann som akkurat har brutt gjennom gommenPlutselig "klinga" d når jeg tappet med ei skje i munnen på lillegutt
![]()
Å stas! Gratulerer! Flere av augustbarna med tenner nå! Ingenting her foreløpig men håper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får juble for første tann som akkurat har brutt gjennom gommenPlutselig "klinga" d når jeg tappet med ei skje i munnen på lillegutt
![]()
Å stas! Gratulerer! Flere av augustbarna med tenner nå! Ingenting her foreløpig men håper![]()
Veldig artig, men nesten litt trist også...de vokser jo så alt for fort (ungene altså)
Den kom helt plutselig, så du skal se den overrasker deg også![]()
Ja det går så fort! 5 mnd har passert allerede.. skal lytte etter et *kling* heretter![]()
Helt sykt! Her er mini 6 mnd om 1 ukeHvor blir tiden av?! Om ikke så alt for lenge er d jobbstart også..fisj!!
![]()
Åh, så flink lille erJubler for at jeg nå klarer å legge lille uten å bysse! Og ikke noe gråt heller. Når han gir tegn (gni øyne/gjespe ) legger jeg han i sengen. Enten sovner han med en gang, ellers trenger han 10-15 min alene med skravling eller pludring. Sovner uansett selvfornøyd mamma og veldig glad rygg!