JUBEL TRÅD

I dag jubler jeg for at det er 1 mnd til julaften
 
I dag jubler jeg for at jeg er 15 uker i morgen. Hørte hjertelyden på mandag. Og alle hjerter gleder seg emoticon
 
Jubler for 11 uker i dag
 
Jubler og roper et høyt hurra for at jeg er 12 uker i dag! Det er SÅ deilig å kunne senke skuldrene en smule :D
 
Jubler for at jeg får møtt min lille prins om 53 dageremoticon
 
jubler for at det er neste måned forhåpentligvis jeg skal føde:D
 
Nå har jeg alt i verden å juble for! Neah spiser bra fra meg, og tar "kvoten" sin på bare ti minutter! Blodprøvene hennes var bra, ekkoen av hjertet igår var perfekt, hun er under lysgrensen for gulsott, og Idag får vi endelig DRA HJEM : D
 


Mortania skrev:
Nå har jeg alt i verden å juble for! Neah spiser bra fra meg, og tar "kvoten" sin på bare ti minutter! Blodprøvene hennes var bra, ekkoen av hjertet igår var perfekt, hun er under lysgrensen for gulsott, og Idag får vi endelig DRA HJEM : D


Juble med deg æ. :) 
Kos dåkker hjemme! :D
 
Glemte å legge inn at in også bare har gått ned ti gram! Jeg dør av stolthet!
 
Jubler for at jeg er 12 dager over termin i dag! Da kan det ikke være lenge igjen før lille nurket kommer til verden på den ene eller andre måten :D
 
Jubler for at det i dag er 14 dager til termin, og siden jeg blir satt igang innen da så er det kun to uker til jeg er mamma! Jippi!:)
 
Jeg vil juble for at lillegutt i dag er rukket å blitt en hel måned!!


Hurra Hurra!!


Tiden flyr jaggu fort!
 


MaryLou skrev:
Jeg vil juble for at lillegutt i dag er rukket å blitt en hel måned!!


Hurra Hurra!!


Tiden flyr jaggu fort!


Slenge meg med jeg da, for snuppa her er vist oxo 1 mnd i dag, men hvor blir tida av? Kan da ikke være mere enn ei uke sia vi kom igjen fra sykehuset a vel???
 


nr 1 Nes H skrev:


MaryLou skrev:
Jeg vil juble for at lillegutt i dag er rukket å blitt en hel måned!!


Hurra Hurra!!


Tiden flyr jaggu fort!


Slenge meg med jeg da, for snuppa her er vist oxo 1 mnd i dag, men hvor blir tida av? Kan da ikke være mere enn ei uke sia vi kom igjen fra sykehuset a vel???


Nei.. det er ganske uforståelig!
Og enn at han blir nydeligere for hver dag som går... det skulle jo nesten ikke gå an!
emoticon
 
Jubler for at vi endelig har kommet oss litt ordentlig på plass i leiligheten og at jeg har den flotteste sønnen og mannen jeg kunne tenke meg :D
 
Jubler for lillegutt som er så flink å hjelpe sin mor hjemme :D Han kan å ha klær inn i vaskemaskinen, slå på vaskemaskinen (2 knapper), han tar ut av oppvaskmaskinen og gir til meg, henter klut og tørker opp etter seg viss han søler noe på gulvet, støvsuger, tørrmopper osv. :D
 
Jubler for lillegutt som er så flink å hjelpe sin mor hjemme :D Han kan å ha klær inn i vaskemaskinen, slå på vaskemaskinen (2 knapper), han tar ut av oppvaskmaskinen og gir til meg, henter klut og tørker opp etter seg viss han søler noe på gulvet, støvsuger, tørrmopper osv. :D


Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Jøss! Du har aldri hatt baby eller småbarn du ;) Han har bare gått fra å være nyfødt til voksen på noen uker ;)
 
Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Jøss! Du har aldri hatt baby eller småbarn du ;) Han har bare gått fra å være nyfødt til voksen på noen uker ;)

Hehe ja er sant det :p Og det gøyeste er at vi aldri har så mye som prøvd å lære han dette heller. Han ser hva vi gjør, hører på det vi sier/kaller ting, og gjør alt på eget initiativ :)
 
Så gøy å lese litt tilbake i denne tråden <3 Jeg jubler i skrivende stund for at der er min tur til å sove lenge i morgen:D
 
Back
Topp