JUBEL TRÅD

Jubler for at jeg ikke har kjent noe til bekkenløsning ennå.....
 
Jeg vil juble for at hcg'en min stiger veldig bra, at jeg ikke har blødd noe mer, og at jeg skal få komme på tidlig ul!! =D
 
Hipp hurra for 3 timer hjemme alene på sofaen i fred og ro mens mannen, bonusdatter og lillegutt er på fotballkamp!!!!!!! O`lykke:D

Og så jubler jeg for at jeg er 5 uker i dag!
 
Jubler for 8 uker idag :D Og for at jeg går inn i praksis til uka og fremdeles er i fin form *bank i bordet*
 
jippi er 5 uker i dag
 
Jeg vil juble for at jeg er gravid i 6.uke!!! Elsker å være gravid, vil aldri slutte!!!! Gleder meg til å kjenne liv!!!
 
Skal på tidlig UL 2 november å se om denne spiren har overlever dei første ukene.
 
Æ e råfornøyd fordi det finns en tråd dær kor æ kan si at æ E SÅ GLA!!! Og at æ kan juble over at æ idag e begynt på uke 5, uten at nån sir at det e altfor tidlig å juble =D
 
Er visst gravid igjen :) Er vel noe å juble for det :)
 
Jubler for at jeg skal til legen i morgen. Spent på hvor langt jeg er på vei, om de finner det ut da 
 
Jubler for at første legetime er unnagjort, og for at det bare er 3 uker til 12 ukers grensen
 
Jubler for at jeg snart er 9 uker 
 
Hurra:-):-) 11 uker!!
 
juuuuhhhuuu. skal flytte i større leilighet. flytter 1 des... å så e eg 9 uker på vei i dag....
 
Jeg begynner på uke 12 i dag! Juhuuuu!! :D Gleder meg sååå utrolig mye til fortsettelsen av mitt første svangerskap :):)
 
Gjør som Frk Jannicke og jubler for uke 12 ;o)
 
Jeg jubler for å ha vært på foreldresamtale i bhg i dag og fått høre om hvilken flott gutt vi har :D
 
Jubler for Ultralyd på mandag. og håper alt er bra... 

Og for verdens "verste" jobbhelg i helga..  Jobber fra 1445-2330 i kveld, og 1445-2330 i morgen 
 


!!!Venterispenning!!!! skrev:
Jubler for Ultralyd på mandag. og håper alt er bra... 

Og for verdens "verste" jobbhelg i helga..  Jobber fra 1445-2330 i kveld, og 1445-2330 i morgen 


Huff, det hørtes travelt ut. Godt du ihvertfall kan sove litt om morgenen da :)
 
I dag jubler jeg for at jeg er 13 uker på vei, og at vi for to dager siden fikk se en sprell levende nurk i magen <3
 
Back
Topp