JUBEL TRÅD

_venter_

Elsker forumet
I denne tråden kan vi juble over alt; nye uker, ting med svangerskapet, utstyr - alt vi har på hjertet Kjør på jenter - juble i vei
 
da jubler jeg for mandag i dag jeg. Og snart 6 uker! emoticon
 
vil juble for jeg har positiv test og for at kvalmen tar inn for fult snart
 
Jubler for at jeg er over 5 uker på vei, i topp form, og for at vi idag skal se på et mulig rede for de(n) lille :D
 
I dag vil jeg juble for jeg skal til tidlig ul den 26/10 gleder meg til å få det første møtet med vare to knupper


og juble for at en ny jobb dag ferdig hehehehe
 
Jeg jubler for at hcg-et mitt har 5 doblet seg på 4 dager
 


Ventejente85 skrev:
JUUUUUUUUUBLER for at jeg er JUNI JENTE!!!


Jubler med på denne!!!
 
jeg vil juble for at jeg snart er et steg(dag) nærmere termin dato hehe uten å bløøøøøøø har hat pittelitt men det er ingenting i forhold til før



jippi
 
vil juble for at ticeren min har hoppet 1 steg fremm jippi
 
Jeg må inrømme at jeg ikke tørr å juble enda .
I det ene øyeblikket jubler jeg skikkelig inni meg , og det andre øydeblikket blir jeg så redd og usikker.

Hadde EL den 25 sep. Lørdag 8 okt fikk jeg positiv graviditetstest :)!! en svak strek , men den er der ;)

Er så livredd for å få mensen , og miste det. I dag kom det litt lysebrun utflød ( såkaldt spotting ). Det er det jeg bruker å ha dager før mensen. Håper håper håper det går bra.

Jeg ble gravid på 1 pergokur ! hadde aldri trodd det skulle fungere :)!
 
Jubler for min aller første positive graviditetstest noensinne, og full klaff i PP3 emoticon
 
Jippi er ferdig på jobb


sitter i benken med pc på fanget og døser

deiiiiiiiiilig å være hjemme igjenn
 
Hurra for 7 uker i dag :):)
 
HURRA for at hjertet til spiren min skal ha begynt å slå!!! Tenk det da!! Ett bittelite bankende hjerte!! Gleder meg til jeg får høre det om noen uker!!!!! emoticon
 
jubler for at vi er blitt så mange juni jenter her inne!!!!!
 
Her er det lite jubel for tiden damer, kom igjen, vi har jo masse og juble for!

Jeg jubler for å ha kommet meg over 8 uker, og er bare en mnd unna og hoppe inn i 2.trimester!
 
Back
Topp