Ju9ta

krølle..

Gift med forumet
hei du der....
så her i det andre innlegget at du bruker ammeskjold...
bruker du det fast???
Jeg bruker også det...og blitt til at jeg bruker det fast egentlig..hun strever veeeldig medå ta puppenuten..

men....hvordangjor du det med dem?? rengjøring..??? syns de blir så stygge at det blir til at jeg barekjøpernye..heheh...men skyller de bare...koker dem som nye...og prøvd å koke de en gang når jeg syns det var stygge..men følte de ble ennå verre da...

hvordan gjør du det???

klem

Hej du..[:)]
Bruker d fast ja, har prøvd henne uten skjoldet, men tar hun ikke puppen faktisk..[8|]
Jeg koker skjoldet 2 ganger om dagen, og ellers så skylder jeg de i glovarmt vann...[;)]
Ser at skjoldet ikke er så "blankt" lenger, men d viktigste er no vel at d blir rent..[;)]

Jeg bruker også skjold. Fikk beskjed på sykehuset at de skulle skyldes først i kaldt vann så i så varmt vann som mulig fra springen. Dessuten skulle de kokes en gang til dagen [:)] Ser også at de ikke er helt blanke og fine som i begynnelsen, men som Ju9ta sier det er jo viktigst at de er rene [;)]

ORIGINAL: AnneMaddemor

jeg bruker også ammeskjold, ble så sår at jeg ikke klarte amme uten. tårene rant og det gjorde så vondt at jeg knøyt meg bare ved tanken på at jeg skulle amme henne.

nå er jeg blitt mye, mye bedre og venstrepuppen kan jeg amme uten skjold men ikke høyre.

når jeg fortalte på sykehuset at jeg hadde begynt med ammeskjold sa hun på polioklinikken at jeg måtte pumpe meg i tillegg fordi melkeproduksjonen kunne blir dårligere fordi brystvortene ikke blir stimulert ordentlig.
har dere opplevd det? og pumper dere?

jeg har pumpet meg 2 ganger jeg..menhs sa til meg at noen unger hadde problem å "tømme" puppen for melk nårman brukte ammeskjold..derfor kunne melkeproduksjonenbli dårligere...men merker ikker heltom puppen ertømt jeg...føler det kommer ut noheletiden....men tror ikke det har noe med at brystvortene blir stimulert nok man må bumpe..men ikke vet jeg...

jeg er jo bare en mamma under læring ennå...

Back
Topp