Ju9ta og sofies mamma!

Tullas mamma

Elsker forumet
Hei dere!
Jeg får jo ikke vært med på turgåingene på onsdagene.. og så savner jeg termosen min [8|]
Kunne Ju9ta gitt den til sofies mamma, så kan jeg få den på babysvømming på fredag? [:)]

Skal gjøre d...[;)]

Filler'n, jeg glemte termosen din..[8|]
Skal huske den på mandag..[;)]

hehe vist du vil stripe håret ditt eller noe så kan eg evt få den da vist d blir før mandag[;)]

ORIGINAL: sofiesmamma

hehe vist du vil stripe håret ditt eller noe så kan eg evt få den da vist d blir før mandag[;)]

Hmm...Ble litt i tvil om å stripe håret nå etter DEN NYE SVEISEN  min..[:D][:D][:D] Syns d ble kjempebra jeg,så vet ikke om jeg trenger å stripe d..
Hva mener du??

ORIGINAL: Ju9ta

Hmm...Ble litt i tvil om å stripe håret nå etter DEN NYE SVEISEN  min..[:D][:D][:D] Syns d ble kjempebra jeg,så vet ikke om jeg trenger å stripe d..
Hva mener du??

ja synst at du passet godt både frisyren og fargen eg[:D][:D] sånt som jeg ser d så synest jeg ikke at du trenger det..eg tenkte bare for din del eg vist du følte at det ble litt for mørkt for deg

Hva mener du??

ja synst at du passet godt både frisyren og fargen eg[:D][:D] sånt som jeg ser d så synest jeg ikke at du trenger det..eg tenkte bare for din del eg vist du følte at det ble litt for mørkt for deg

Stoler på deg, og lar d være..[:D] Foreløpig hvertfall..[:)]

Hva mener du??

Stoler på deg, og lar d være..[:D] Foreløpig hvertfall..[:)]

hehe [8D][:D]

Back
Topp