Ju-Ju-Be stelleveske

Aqvalie

Child of the Universe
Noen som har noen erfaringer?

Står vel hovedsaklig mellom Be All eller Be Prepared.

Skjermbilde 2015-02-07 kl. 01.38.57.png Be All

Skjermbilde 2015-02-07 kl. 01.39.17.png Be prepared


Det er jo ganske dyre stellevesker, spesielt den Be Prepared. Saken er den at jeg er redd for at Be All kan bli "for liten". Hadde Skip Hop sist gang med storebror og husker jeg ofte syns den var liten eller at jeg hadde dårlig plass, spesielt hvis jeg var ute å trillet tur eller var på kjøpesenter. Tenker og at det kan være en fordel med større veske iom at storebror er knappe 3 år og fortsatt for det meste bruker bleier. Da kan man pakke alt i stelleveska and off you go..

Skjermbilde 2015-02-07 kl. 01.42.06.png Skip Hop'n

Men på den annen side. Blir Be Prepared for stor? Er det noe som heter å ha for stor stelleveske? :p
Ser for meg fordelen av at denne kan brukes som reisebag ved en senere anledning, men hvis den blir for stor og klumpete og vanskelig å ha på vognen f.eks. så er jo litt av poenget med å kjøpe den borte.
Den vil jo hovedsaklig bli brukt til ett barn.

Jeg syns bare det er så kjipt å kjøpe en veske som kanskje blir for liten. Blir jo ikke å kjøpe en større da i ettertid iom at begge koster såpass mye.


Er det noen som har noen erfaringer de vil dele med meg?
:)
 
Ikke så mye erfaring da jeg venter min første, men lurer på hvordan de veskene festes? Har de sånn tjukk reim? Ser liksom alltid bare bilder hvor de har vanlige "veskehanker" :)
 
Jeg har hatt be all, og solgte den rimelig kjapt. Var ikke plass til noenting!

Jeg kjøpte meg den skiphopen du viser, og den er jeg veldig fornøyd med da ;-)
Får plass til alt jeg hadde behov for. Var ikke du fornøyd med den?

Jeg vakuumpakket klær og sånn i ziplock-poser, altså klemte ut lufta når jeg rullet de sammen, og da tok det minimalt med plass.
Fikk også sydd sånn bleiepose der jeg hadde bleier og papirer klart. Da lå det samlet.

Så hadde god orden i den og da var det mye plass
 
Har ikke erfaring med de stelleveskene. Men jeg vil råde deg til heller å kjøpe en stor enn en for liten ihvertfall. den henger jo for det meste på vognen så synes ikke det går an å få for stor veske :p

Ellers så ville jeg personlig mye heller gått for en veske som ser mer ut som en vanlig veske hvis jeg først skulle brukt litt penger på det. Jeg har en fra Timi&Leslie og er kjempefornøyd!:) stoor plass og flere rom:) følger med stelleunderlag, termoholder til flaske, liten veske til mor og en liten pose til skittentøy:) den er så fin at jeg kan bruke den til weekendbag etterpå:)
ImageUploadedByBV Forum1423299358.465179.jpgImageUploadedByBV Forum1423299367.846806.jpg
 
Jeg har hatt be all, og solgte den rimelig kjapt. Var ikke plass til noenting!

Jeg kjøpte meg den skiphopen du viser, og den er jeg veldig fornøyd med da ;-)
Får plass til alt jeg hadde behov for. Var ikke du fornøyd med den?

Jeg vakuumpakket klær og sånn i ziplock-poser, altså klemte ut lufta når jeg rullet de sammen, og da tok det minimalt med plass.
Fikk også sydd sånn bleiepose der jeg hadde bleier og papirer klart. Da lå det samlet.

Så hadde god orden i den og da var det mye plass

Jeg var kanskje ikke så flink til å pakke som deg :p hehe..
Var ofte ute på langtur sist gang, da jeg hadde ei venninne som fikk baby nesten samtidig, så vi gikk veldig ofte tur sammen og ble borte i mange timer :)
Vet jo ikke hvordan det blir denne gangen. Har ingen nære venninner som skal ha nå, så ser ikke for meg at det blir like mye turgåing/kjøpesenter :p Men følets definitivt ut som jeg trengte større veske sist gang.

Glidlåsen har røket på Skip Hop'n også, derfor jeg er på utkikk etter ny. Var også irriterende syns jeg at glidlåsen ikke gikk fra side til side, men at man hadde hull på hver side så det regnet og snødde inn i vesken. :confused:
Størrelsesmessig kunne tenkt meg en som var midt imellom Be All og Be Prepared :)
 
De var jo skikkelig lekker ;) Jeg drømmer om en storksak jeg <3
 
Jeg har BFF, men ikke fått testet den ennå. Den virker i alle fall super og har fått veldig bra score på slike tester/reviews på nettet. Jeg var så heldig å få min til halv pris på januarsalget, så prisen var ikke såå ille heller.
 
Vi har en ryco espresso og jeg bare elsker den! Hadde emmaljubga sin I begynnelsen men den var diger , rycon ser liten ut kanskje ved første øye kast men takket være masse rom og god organisering er det ingen problem att all
 
Bare husk at veska i seg selv ikke må være for tung. For når en fylles opp blir den jo enda tyngre.

Min første veske til eldstemann var en byStroom Aida. Der veide selve veska 1 kg (tom). Og når den da ble fylt opp var den så tung at vogna holdt på å velte! Og det var en emmaljunga duo edge!! :-o
Så jeg måtte ha den under vogna, og det var fryktelig tungvindt.
Orka ikke bruke den lenge, så endte bare opp med en av de jeg hadde.

Så ble det jujube be all med Nestemann, men også bommert :p
Selv om jeg hadde gjort grundige undersøkelser :rolleyes:

Men skiphopen har jeg vært veldig fornøyd med hele veien og aldri angret på ;-)
 
Denne tråden var feilposta, så eg flytta den til Barneutstyr og Mammautstyr for deg :)
 
Back
Topp