Jotun heftgrunn

LilleFighter2016

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Noen som vet om jeg kan bruke Jotun heft og sperregrunn når man er gravid??

Jeg skal male en vegg ferdigmalt huntonit smartpanel. Det er veldig dårlig heft på de platene i utgangspunktet.
 
Du kan gjøre det, men jeg anbefaler deg å ha muligheten til å lufte samtidig. Alternativt så har Jotun Sens en grunning som er harmløs :)
 
Du kan gjøre det, men jeg anbefaler deg å ha muligheten til å lufte samtidig. Alternativt så har Jotun Sens en grunning som er harmløs :)
Grunningen hefter ikke nok. Så det må være heftgrunn.
Men da skal jeg lufte også sette på luftrenseren når jeg maler med heftgrunn :)
 
Grunningen hefter ikke nok. Så det må være heftgrunn.
Men da skal jeg lufte også sette på luftrenseren når jeg maler med heftgrunn :)
Så nå at du maler på huntonitt, da fungerer ikke sens sin nei :) Ja, gjør det :) Den er ikke harmløs, men ikke av de verste heller. Og så lenge man begrenser grunningen/malingen og passer på å lufte godt så er det ingen fare :)
 
Så nå at du maler på huntonitt, da fungerer ikke sens sin nei :) Ja, gjør det :) Den er ikke harmløs, men ikke av de verste heller. Og så lenge man begrenser grunningen/malingen og passer på å lufte godt så er det ingen fare :)
Blir stående i trekk nesten for å male heldigvis også lar jeg luftrenser stå på kvelden med døra lukket fra resten av huset. Burde være greit med et strøk da tenker jeg. Jeg skal bruke Gjøco Bliss som toppstrøk.
 
Aner ikke. Har malt masse de siste dagene, da med vannbasert maling og heftgrunn. Ikke gjort noen andre tiltak enn og sette ventilasjonen på fullt mens jeg holder på.
 
Blir stående i trekk nesten for å male heldigvis også lar jeg luftrenser stå på kvelden med døra lukket fra resten av huset. Burde være greit med et strøk da tenker jeg. Jeg skal bruke Gjøco Bliss som toppstrøk.
Høres veldig optimalt ut spør du meg :) Har jobbet mange år med maling, og malte selv litt under graviditeten etter jeg spurte lege og jordmor. Alt med måte, og god lufting :)
 
Aner ikke. Har malt masse de siste dagene, da med vannbasert maling og heftgrunn. Ikke gjort noen andre tiltak enn og sette ventilasjonen på fullt mens jeg holder på.
Går helt sikkert veldig bra :) Men vil anbefale deg å forsøke å få luftet mens du holder på :)
 
Da har jeg malt et strøk med heftgrunn :) gjennomtrekk og luftrenser :) he he

Satser på at den halvtimen jeg malte går bra :) prøvde å ikke sitte med hodet oppi malingspannet underveis :p
 
IMG_0321.JPG Før og etter maling :) håper ikke prinsessa har tatt skade! :)
 
Da har jeg malt et strøk med heftgrunn :) gjennomtrekk og luftrenser :) he he

Satser på at den halvtimen jeg malte går bra :) prøvde å ikke sitte med hodet oppi malingspannet underveis :p
Det går nok veldig fint :) Sunn fornuft som dette kommer man langt med :)
 
Takk :) mannen min som valgte den faktisk :-D
 
Back
Topp