Josefine spill

Solvit

Forelsket i forumet
Guttene har fått en gammel bærbar pc av besteforeldrene sine, og jeg tenkte at jeg skulle laste inn litt nyttige spill på den.

Har lyst på noen Josefine spill, men hvor laster jeg ned de ? Er vel ikke så mange som er gratis? Hvor kan jeg evt. finne andre nyttige spill ?

Har dere andre spill som er lærerike?

Josefine spillene er godt beskyttet, så du finner nok ikke de på nett.

Vi har alle Josefine spillene, og har selv forsøkt å lage en digital sikkerhetskopi av spillene sånn om cd'ne sku bli herpa, men utviklerne har benyttet seg av secureRom som gjør at man ikke kan spille spillet uten original cd'n

Men de koster ikke allverden da, mener iallfall at de var relativt billige. Sjekk cdon, ebay, play og Amazon, kan hende du finner no billigere enn på vanlig butikk :)

evt qxl.no eller finn.no :) Får ofte pent brukte spill til slikk og ingenting.Hvertfall pc-spill. :)

Bokhandler har ofte billige josefinespill. Hvor gammel er han?

Josefine spillene er godt beskyttet, så du finner nok ikke de på nett.

Vi har alle Josefine spillene, og har selv forsøkt å lage en digital sikkerhetskopi av spillene sånn om cd'ne sku bli herpa, men utviklerne har benyttet seg av secureRom som gjør at man ikke kan spille spillet uten original cd'n

Men de koster ikke allverden da, mener iallfall at de var relativt billige. Sjekk cdon, ebay, play og Amazon, kan hende du finner no billigere enn på vanlig butikk :)
Hvilke av dem syns du er best da? Gutten min er 6 år :)

Hvilke av dem syns du er best da? Gutten min er 6 år :)

Nå har jeg ei på 6 år, en på snart 4år og tre nevøer på 8år, 6år og 5 år... Og det er førstemann til å kapre Josefine og Gjengen. Deretter er det vel Jorden har Feber og så Josefine på Skoletur. De andre spillene får liksom ligge.. :)

Vi har flere Josefine spill.
Josefine på skoln er poppis her.

Ellers hsr eldste begynt å utforske verdensrommet

Back
Topp