Jordslag i barnevogn

SiljeFrua

Betatt av forumet
Har arvet en kjempefin vogn i hvit skin og stoff.
Hentet vogna. Men den nederste delen har stått i en garasje og gått jordslag i :(
Har sprayet på eddik og sitron for å nøytralisere og få vekk noe. Måtte bruke klorin på stoffdelen etterpå for å fjerne flekkene helt.
Spørsmålet mitt er om dette alikevell er skadelig for babyen?
Skyller og tørker vogna flere omganger etter rensing/vask.

Vår vognbag hadde fått jordslag på seg, og jeg tørr ikke å bruke den, for det kan forekomme spor etterpå. I tillegg er visst det eneste som får det bort kraftvask, klor og eddik tar det visst ikke. Og da risikerer man at barnet blir liggende å puste inn gasser og skadelige stoffer etterpå. Men går selvfølelig an å høre med renseri om de har noen god løsning på det.

Ta med deg bagdelen og spør i en butikk... Det finnes midler for å få det bort :)
Siden du nevner hvitt skinn tør jeg nesten gå utifra det er snakk om en emmaljunga? De får du jo kjøpt helt nytt trekk og ny madrass til også :)

Ta med deg bagdelen og spør i en butikk... Det finnes midler for å få det bort :)
Siden du nevner hvitt skinn tør jeg nesten gå utifra det er snakk om en emmaljunga? De får du jo kjøpt helt nytt trekk og ny madrass til også :)
Er Emmaljunga ja ;):happy:

Jeg ville hørt i butikk før jeg ga opp :) mye penger i en vogn så verdt å undersøke

Back
Topp