Jordnøttolje

Electra88

Blir kjent med forumet
Novemberlykke 2018
Er det noen som har starta å smøre inn med jordnøttolje? Evnt gjort det fra tidligere svangerskap?
Jeg lurer litt på hvordan man egentlig gjør det[emoji28] skal man smøre rundt skjedeåpningen? Eller skal det inni?
Så ett sted at noen fikk mannen til å gjøre det, men ser for meg at det bare blir fingring ut av det[emoji23][emoji85]

[emoji23][emoji23] Hva skal det hjelpe mot?[emoji56]

Brukes for å mykgjøre, det er mellomkjøttet som skal smøres. Tradisjonelt brukt fra ca en måned før termin.

Ikke jordnøttolje, men jeg prøvde meg på perineum olje forrige svangerskap, tviler på at det hjalp noe særlig. Dog tror jeg at det er den tøyingen og strekkingen man må gjøre i tillegg som evt er hjelpen (var ikke SÅ flink til det). Endte med revning, og 4 sting etter fødsel.

Ikke jordnøttolje, men jeg prøvde meg på perineum olje forrige svangerskap, tviler på at det hjalp noe særlig. Dog tror jeg at det er den tøyingen og strekkingen man må gjøre i tillegg som evt er hjelpen (var ikke SÅ flink til det). Endte med revning, og 4 sting etter fødsel.[/

Men altså, hvordan gjør man det da?
Er ikke interessert i noe fisting-lignende greier altså [emoji23][emoji23] gjør man det selv, eller er det partner som gjør det? Skal man bare dra åpningen litt alle veier eller hva?[emoji85]
Lurer på om det finnes video-turorial[emoji848][emoji23]

Tøye og strekke? :eek:
Nå fikk jeg vondt i magen altså.. synes det strekker godt nok der nede ved vanlige...aktivitetet der.. :hilarious:

Var med instruksjoner på den jeg kjøpte weleda sin. Noe med at man skal massere rundt åpningen og bakover mot anus. I tillegg skulle man sette tommelen inn og dra utover og bakover i mellomkjøttet[emoji28] Prøvde ett par ganger, men syntes ikke noe om d, så ble mer at jeg bare smurte oljen og håpet på d beste[emoji23]

Var med instruksjoner på den jeg kjøpte weleda sin. Noe med at man skal massere rundt åpningen og bakover mot anus. I tillegg skulle man sette tommelen inn og dra utover og bakover i mellomkjøttet[emoji28] Prøvde ett par ganger, men syntes ikke noe om d, så ble mer at jeg bare smurte oljen og håpet på d beste[emoji23]

Å fytti grisen :eek: kunne smurt og gnidd :hilarious:
Men fy flate det hørtes ikke greit ut det andre!! :eek:

Å fytti grisen :eek: kunne smurt og gnidd :hilarious:
Men fy flate det hørtes ikke greit ut det andre!! :eek:

Det stod spesifisert i teksten at det skulle kjennes, men ikke være vondt. Synes bare d var ubehagelig og ekkelt, så droppa det greit fort ja[emoji23][emoji85]

Det stod spesifisert i teksten at det skulle kjennes, men ikke være vondt. Synes bare d var ubehagelig og ekkelt, så droppa det greit fort ja[emoji23][emoji85]

Blæh.. får meg ikke til å drive å rote sånn nedi der. :hilarious: kjenner jeg blir uggen bare ved tanken. :hilarious: ob er liksom så langt jeg strekker meg når det kommer til ikke-seksuell fikling der nede.:laughing021

Back
Topp