Jordnøttolje?

LuringNr3

Gift med forumet
Ja, jeg brukte det sist jeg var gravid, og revnet ingenting under fødsel. Nå veit jeg selvfølgelig ikke hva som hadde skjedd hvis jeg ikke brukte det, men tør ikke å ikke bruke det nå heller, hehe :P Er det fortsatt noe som er "populært"? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Ja, si det du :P Jeg smurte ikke forrige gang, men ble uansett klippet. Vet ikke hva som hadde skjedd om ikke.

Men uansett så skader det ikke, så er jo bare til å gi gass. Det er vel komt flere produkter på området som er spesielt fot dette også? :)

Det har jeg brukt også. Ble klippet med førstemann, men med andremann fikk jeg kun ett pyntesting, så verdt å prøve:)

Kor mykje og kor ofte smører dåke dåke? Må opp til vurdering. Sjøl om eg ikkje brukte det sist;)

Jeg smører så ofte jeg kan :P Gjerne hver dag. Masserer det godt inn... Det er det som funker ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Har ikke brukt det før, og revna ikke. Ikke ett eneste sting forrige fødsel, to-tre pyntesting første gang. Kommer ikke til å bekymre meg for det denne gangen, heller.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Jeg brukte ikkenoe sist, og revnet ikke. Og jeg fødte raskt..

Jeg har fått "fødselsforberedende olje" i gave nå, så skal prøve å bruke den fremover (har ca 5 uker igjen).
Dette blir min første fødsel, så har ikke noen erfaring eller sammenligningsgrunnlag.

Brukte ikke sist og revna ikke noe i det hele tatt. Kommer nok ikke til å bruke nå heller.
Og om lillegutt snart ikke snur seg blir det enten setefødsel eller ks. Og har skjønt att stort sett alle blir klipt ved setefødsel om vi ender på det.

Jeg smørte med weleda fødselsforberedende olje sist gang, men jeg endte opp med grad 3 revne. Fødte stort barn, og er lita fra før, så det var nok grunnen. Men skal prøve å smøre denne gangen og, har fortsatt litt trua på at det kan hjelpe.

Aldri brukt oe slikt før jeg, så tror ikke jeg gjør det denne gangen heller. Fikk noen få pyntesting på tre små rifter med første ellers ikke noe med nr 2 og nr 3 så tror ikke nr 4 kommer til å være anderledes...

Back
Topp