Alicia85 Elsker forumet 19 Apr 2006 #1 har vært å kjøpt jordnøtt olje på apoteke igår..kor ofte ska man smøre sæ inn me d å kan man smøre d andre plassa enn bare nedetil??
har vært å kjøpt jordnøtt olje på apoteke igår..kor ofte ska man smøre sæ inn me d å kan man smøre d andre plassa enn bare nedetil??
L ~Lisbeth83~ Forumet er livet 19 Apr 2006 #2 ORIGINAL: Alicia85 har vært å kjøpt jordnøtt olje på apoteke igår..kor ofte ska man smøre sæ inn me d å kan man smøre d andre plassa enn bare nedetil?? det er vel ment for å bruke nedentil... vet ikke andre steder du kan smøre... men hver dag har jeg ville smurt meg
ORIGINAL: Alicia85 har vært å kjøpt jordnøtt olje på apoteke igår..kor ofte ska man smøre sæ inn me d å kan man smøre d andre plassa enn bare nedetil?? det er vel ment for å bruke nedentil... vet ikke andre steder du kan smøre... men hver dag har jeg ville smurt meg
S suprAnirac Forumet er livet 19 Apr 2006 #3 daglig, og en innspurt 3 ganger dagelig, de siste ukene nevnte jordmora mi på..