Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var hos jordmor i dag, og hun undersøkte meg. Hun sa jeg var halvmoden og har 3 cm åpning, og at når han bestemte seg for å komme, kunne det gå fort. Er det noen andre som har fått samme beskjed, eller beskjed om åpning, og har drt gått lang tid til fødsel etterpå?![]()
Har fått masse sammentrekninger etter jeg kom hjem, uregelmessige foreløpig, så håper litt likevel, men regner med å gå til termin 23 januar.Jeg har gått siden tidlig desember med åpning og moden, men ingen ting har skjedd enda, hadde termin i går. Jordmor har også sagt når det skjer så kan det skje fort. Holder på å bli gal av venting siden jeg hadde forberedt meg på at det skulle skje når som helst etter jeg fikk beskjeden, så jeg sier bare, ikke vent, det skjer når det skjer, og det kan ta lang tidjeg har 2cm åpning og er helt moden og klar nå, men poden vil være i magehuset enda en stund ser det ut til
![]()
Har hatt masse masrier, nedpress og modningssmerter, var derfor de undersøkte meg så tidlig, men forsatt går det sakteHar fått masse sammentrekninger etter jeg kom hjem, uregelmessige foreløpig, så håper litt likevel, men regner med å gå til termin 23 januar.Har jo født 2 dager over ul termin med gutta og 3 dager før med snuppa.
Men håper likevel, da det er så slitsomt med alle maseriene og bekkenløsningen.
Jag var helt moden med 2-3 cm åpning og gikk med det 1 uke før han bestemte seg for å komme. Men hadde allerede gått med halvmorsomme og 2 cm åpning i et par uker før det.Var hos jordmor i dag, og hun undersøkte meg. Hun sa jeg var halvmoden og har 3 cm åpning, og at når han bestemte seg for å komme, kunne det gå fort. Er det noen andre som har fått samme beskjed, eller beskjed om åpning, og har drt gått lang tid til fødsel etterpå?![]()
Var hos jordmor i dag, og hun undersøkte meg. Hun sa jeg var halvmoden og har 3 cm åpning, og at når han bestemte seg for å komme, kunne det gå fort. Er det noen andre som har fått samme beskjed, eller beskjed om åpning, og har drt gått lang tid til fødsel etterpå?![]()
Gratulerer så mye! <3 Håper mini her også har lyst til å komme ut snart.Var hos jm i går, tøyde meg til 3cm og ca 1 cm igjen av livmorhalsen. Mye modnings/mase-rier i går som ikke hadde særlig virkning, men i dag tidlig i 8 tida ble det fart på riene og litt etter 11 idag var han ute![]()
Gratulerer så myeVar hos jm i går, tøyde meg til 3cm og ca 1 cm igjen av livmorhalsen. Mye modnings/mase-rier i går som ikke hadde særlig virkning, men i dag tidlig i 8 tida ble det fart på riene og litt etter 11 idag var han ute![]()
Gratulerer så mye!Var hos jm i går, tøyde meg til 3cm og ca 1 cm igjen av livmorhalsen. Mye modnings/mase-rier i går som ikke hadde særlig virkning, men i dag tidlig i 8 tida ble det fart på riene og litt etter 11 idag var han ute![]()